صفحه اصلی / اخبار داخلی / مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل برگزار شد + جزئیات
مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل برگزار شد + جزئیات - تصویر 1

مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل برگزار شد + جزئیات

ایجاد شده: 18/آذر/1397       آخرین ویرایش: 18/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مجمع عمومی جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل روز گذشته با حضور "نادر فلاحی" مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در محل سالن اجتماعات هتل‌آپارتمان "قهوه‌سویی" برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این مجمع، اظهار داشت: اداره کل در راستای توسعه صنعت گردشگری استان و با هدف تحقق شعار زمستان بیدار و ارتقای کمی و کیفی خدمات در کنار جامعه صنفی تاسیسات اقامتی است.

"نادر فلاحی" ابراز داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل و شهرستان سرعین جزو شهرهای برتر به لحاظ برخورداری از مراکز اقامتی است، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور پر کردن خلا اساسنامه، اقدام به تدوین اساسنامه تیپ و ابلاغ آن به جامعه صنفی تاسیسات اقامتی نموده است.

وی ادامه داد: اساسنامه تیپ تدوین شده با شفاف‌سازی به تمامی مشکلات و دغدغه‌های موجود، پاسخ گفته و از این پس عملکرد مجموعه هر شش ماه یکبار منعکس خواهد شد.

وی در پایان گفت: ضروری است تا نامزدهای مجمع، برنامه‌های خود با هدف بهبود عملکرد جامعه صنفی تاسیسات اقامتی را به اداره کل پیشنهاد دهند.

لازم به ذکر است در این مجمع به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، اساسنامه جامعه حرفه‎ای هتلداران استان به تصویب نرسید و اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل به ارائه گزارش عملکرد و طرح نظرات و پیشنهادات پرداختند.

"جعفر بذری" مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل در این خصوص اظهار داشت: برای تصویب اساسنامه جامعه حرفه‌ای هتلداران بایستی حداقل دو سوم اعضا حضور داشته باشند که روز گذشته و به دلیل غیبت برخی اعضا این امر امکان‌پذیر نشد.

وی افزود: پس از تصویب اساسنامه جامعه حرفه‌ای هتلداران، مجمع عمومی و انتخابات هیات‌مدیره برگزار خواهد شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...