صفحه اصلی / اخبار داخلی / متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست
متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست - تصویر 1

متهم کردن گردشگری به گسترش فساد عادلانه نیست

ایجاد شده: 29/دی/1399       آخرین ویرایش: 29/دی/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور اظهار داشت: نزدیک به دو سال است که گردشگری کشور به واسطه چندین بحران سیاسی، اجتماعی و بهداشتی، مضمحل شده است.

"محسن حاجی سعید" ابراز داشت: دریغ از یک جمله امیدبخش که از تریبون نماز جمعه برای حمایت از معیشت فعالان این صنعت گفته شود. متهم کردن گردشگری به گسترش فساد و دراز کردن انگشت اتهام به سوی بوم‌گردی‌ها عادلانه نیست.

وی با تاکید بر اینکه نباید عملکرد نادرست چند متخلف در یک صنعت به پای همه بوم‌گردی‌ها و خانه‌های تاریخی نوشته شود، گفت: انتظار می‌رود در تاریک‌ترین دوران اقتصادی برای فعالان حوزه گردشگری، علما و ائمه جمعه کشور همچون نمایندگان مجلس، جانانه از وضعیت گردشگری دفاع کنند.

 رئیس کانون انجمن‌های صنفی راهنمایان گردشگری کشور، تصریح کرد: فراموش نکنیم گردشگری بهترین ابزار مبارزه با ایران‌هراسی و اسلام‌ ستیزی است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان‌ها یک نشست صمیمانه بین فعالان گردشگری و ائمه جمعه برگزار کنند تا درد دل‌های بخش خصوصی در دوران کرونا مطرح شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده ائمه جمعه از نجیب‌ترین صنعت کشور که بیشترین آسیب را به واسطه شیوه کرونا دید، حمایت قاطعانه کنند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...