صفحه اصلی / اخبار خارجی / مالکیت 100 هتل توسط گروه هتل‌های Hilton در قاره آفریقا
مالکیت 100 هتل توسط گروه هتل‌های Hilton در قاره آفریقا - تصویر 1

مالکیت 100 هتل توسط گروه هتل‌های Hilton در قاره آفریقا

ایجاد شده: 4/آبان/1398       آخرین ویرایش: 12/آبان/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری Hilton هم‌اکنون به نقطه عطف مالکیت 100 هتل در سطح قاره آفریقا دست پیدا کرده و اخیرا نیز با امضای قراردادی در پی رونمایی از اولین هتل با برند Hampton در آفریقاست.

شرکت Indalo مجری هتل Hampton با 158 اتاق تحت نظارت گروه هتل‌های Hilton در شهر Sandton به عنوان پایتخت مالی کشور آفریقای جنوبی، خواهد بود.

منطقه Sandton به عنوان ثروتمندترین بخش قاره آفریقا، شناخته می‌شود و احداث هتل Hampton در این نقطه، گزینه جدیدی را به مسافران ارائه می‌دهد. عملیات احداث این هتل از اوایل سال 2020 میلادی آغاز می‌شود و اولین گروه از میهمانان نیز تا اواسط سال 2021 مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

هتل Hilton Garden Inn نیز یکی دیگر از پروژه‌های مهم این شرکت در قاره آفریقاست زیرا این برند در حال عملیات در شش بازار این قاره است و ده هتل دیگر را در حال ساخت دارد.

گروه هتل‌های Hilton در سال 2019، چهار هتل جدید در قاره آفریقا افتتاح کرده و وارد سه بازار جدید شده است. از مهمترین برنامه‌های این گروه هتلداری، سرعت بخشیدن به رشد در بخش خدمات متمرکز و افتتاح هتل‌های برند Hilton Garden Inn در سه کشور بوتسوانا، اوگاندا و اسواتینی است.

افتتاح یک هتل در کشور مراکش به نام Hilton Tanger در سال 2020 نیز از جمله برنامه‌های آتی گروه هتلداری Hilton در قاره آفریقاست.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...