صفحه اصلی / اخبار داخلی / مارکوپولو مفتخر به دریافت تندیس جایزه ملی تعالی شد
مارکوپولو مفتخر به دریافت تندیس جایزه ملی تعالی شد - تصویر 1

مارکوپولو مفتخر به دریافت تندیس جایزه ملی تعالی شد

ایجاد شده: 15/مرداد/1399       آخرین ویرایش: 15/مرداد/1399

جذب مشتری و گردشگر به عنوان نخستین زنجیره تامین در گردشگری و به دنبال آن رضایت‌مندی حداکثری گردشگران از خدماتی که ارائه می شود، تنها زمانی بدست می‌آید که فرایندهای مناسب به گونه‌ای طراحی شوند که خدمات ارائه شده، انتظارات و نیازهای گردشگران را برآورده کند.

امروزه رضایت مشتریان یکی از معیارهای مهم برای سنجش کیفیت مراکز ارائه‌دهنده خدمات گردشگری است.

به گزارش هتل‌نیوز، دانشگاه علم و فرهنگ طی دو سال گذشته با همکاری جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری و همچنین با حمایت وزرات گردشگری در راستای رونق اقتصادی، جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری‌ را منطبق با الگوهای بین‌المللی و EFQM در ۹ معیار ارزیابی و ۸ بخش به منتخبین حائز شرایط، اهدا می‌نماید.

بسیاری از کارشناسان گردشگری معتقدند با بکارگیری تعالی در صنعت گردشگری، سازمان‌ها علاوه بر بهره‌مندی از دستاوردهای مختلف مرتبط با نتایج کلیدی خود از قبیل سود، سهم بازار و میزان فروش، می‌توانند از یک سو میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه‌های بهبود در فرایندها و مقاطع زمانی را مورد ارزیابی قرار دهند و از سوی دیگر، عملکرد خود را با سایر سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت گردشگری، مقایسه کنند.

هلدینگ گردشگری مارکوپولو به عنوان شرکت پیشرو ارائه‌دهنده خدمات نوین گردشگری و تور اپراتور برجسته داخلی و بین‌المللی در دومین دوره این رویداد، موفق به دریافت تندیس جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری شد.

 برند مارکوپولو توانسته در اکثر معیارها و الگوهای مهم جایزه ملی تعالی گردشگری در حوزه توانمندسازها و نتایج از جمله مدیریت، خط مشی و راهبردها، سرمایه انسانی، منابع و همکاری‌ها، فرایندهای مدیریت بازار و ارائه خدمات  و همچنین سرمایه انسانی و جامعه میزبان، لوح و تندیس افتخار جایزه تعالی را دریافت کند.

یادآور می شود، برند مارکوپولو با حضور جمعی از پیشکسوتان صنعت گردشگری ‌در سال ۸۰ پایه‌گذاری شد و از ابتدای آغاز فعالیت با ارائه خدمات متمایز و با کیفیت گردشگری به عنوان شرکتی خلاق و نوآور و از کارآفرینان برتر گردشگری مشهور شد.

این شرکت سالانه در ۴۰ رویداد و نمایشگاه مطرح گردشگری داخلی و بین‌المللی حضوری فعال دارد و در حوزه ورود گردشگر به کشور و ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی، عملکرد مطلوب ارائه می‌نماید.

یادآور می شود در مراسم اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت، تندیس جایزه تعالی صنعت گردشگری به دکتر "حسن تقی‌زاده انصاری" مدیرعامل شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپولو اهدا شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...