صفحه اصلی / اخبار داخلی / لیانا پرواز جاذبه‌های گردشگری کازان را به آژانس‌های مسافرتی ایران معرفی می‌کند / برگزاری همایش‌های‌ معرفی جاذبه‌های گردشگری کازان روسیه در اصفهان، شیراز، تبریز و تهران
لیانا پرواز جاذبه‌های گردشگری کازان را به آژانس‌های مسافرتی ایران معرفی می‌کند / برگزاری همایش‌های‌ معرفی جاذبه‌های گردشگری کازان روسیه در اصفهان، شیراز، تبریز و تهران - تصویر 1

لیانا پرواز جاذبه‌های گردشگری کازان را به آژانس‌های مسافرتی ایران معرفی می‌کند / برگزاری همایش‌های‌ معرفی جاذبه‌های گردشگری کازان روسیه در اصفهان، شیراز، تبریز و تهران

ایجاد شده: 20/بهمن/1398       آخرین ویرایش: 20/بهمن/1398

کازان به عنوان یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری روسیه در یکی دو سال اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است. از این رو آژانس مسافرتی "لیانا پرواز" که مجری انحصاری تورهای کازان است، اقدام به برگزاری یک دوره سمینار برای معرفی جاذبه‌های گردشگری به فعالان صنعت گردشگری در چهار استان ایران کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی لیانا پرواز، همایش‌های معرفی کازان با حضور "سِرگِی ایوانف" رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان روسیه از روز جمعه 11 بهمن‌ماه در اصفهان آغاز شد. ایوانف که به همراه اعضای کمیته گردشگری تاتارستان پنجشنبه 10 بهمن‌ماه به دعوت "لیانا پرواز" وارد ایران شد در سالن "سیتی سنتر" اصفهان با فعالان صنعت گردشگری این استان به گفتگو پرداخت.


سپس در روز یکشنبه 13 بهمن‌ماه در هتل "هما" شیراز با فعالان صنعت گردشگری این استان به گفتگو و هم‌اندیشی پرداخت.

در این دو برنامه، جاذبه‌های گردشگری کازان روسیه، بهترین زمان سفر به این منطقه، ویژگی‌های منحصربفرد کازان و تاتارستان در فصل زمستان و تابستان برای مدیران عامل و مدیران فنی آژانس‌ها، شرح داده شد.

در این دوره سمینارها، نماینده شرکت "هواپیمایی آتا" نیز حاضر بود. آتا تنها شرکت هواپیمایی ایران است که بین تهران و کازان خط پروازی اختصاصی دارد.


سومین همایش معرفی کازان نیز در هتل "ائل‌گلی" تبریز مورخ 14 بهمن با حضور فعالان این صنعت برگزار شد.

اختتامیه این مجموعه همایش‌ها، روز چهارشنبه 17 بهمن ماه در هتل "ویستریا" تهران و با حضور پرشور مسئولان صنعت گردشگری، مدیران انجمن‌های تخصصی این صنعت و میهمانان ویژه برگزار شد. در انتهای تمام سمینارها بین حاضران یک قرعه‌کشی انجام شده و به سه نفر از فعالان صنعت گردشگری هر شهر، خدمات سفر رایگان از جمله اقامت و بلیط سفر به شهر کازان طی ایام نوروز سال 1399 اهدا شد.


"لیانا پرواز" هدف خود را در ارائه هر چه بهتر خدمات منطبق با استانداردهای داخلی و بین‌المللی قرار داده است و بی کم و کاست برای ارائه‌ خدمات گردشگری  و رضایت‌مندی مشتریان، تلاش می نماید. از این رو تصمیم به برگزای انحصاری تورهای نوروزی روسیه و اقدام به معرفی شهرکازان به عنوان مقصدی جدید در صنعت گردشگری نموده است.

شهر کازان، پایتخت ورزشی روسیه است که در محل تلاقی رودهای "ولگا" و "کاما" واقع شده است. این شهر قدمتی هزارساله دارد و به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این شهر قرارگیری تعداد زیادی از مساجد، کنیسه‌ها، کلیساها و عبادتگاه‌های ادیان مختلف در کنار یکدیگر است. 

یکی از جاذبه‌های دیدنی این شهر ورزشگاه "کازان‌ آرنا" است که میزبان بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل پرتقال در رقابتهای جام‌جهانی 2018 بوده است. در رختکن ورزشگاه کازان‌آرنا، تصویر بازیکنان بزرگی که در این ورزشگاه به میدان رفته‌اند به یادگار نصب شده است. نکته جالب اینجاست که تصویر "سردار آزمون" نیز در کنار ستاره‌های بزرگی همچون رونالدو، نیمار، گریزمان و راموس قرار دارد.

ناگفته نماند که در کنار جاذبه‌های مدرن و معاصر کازان، سه اثر تاریخی این منطقه در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. بنای باشکوه کرملین کازان، مجموعه تاریخی و باستانی بلغار، کلیسای جامع و صومعه عروج سویاژسک، سه مجموعه‌ای هستند که سالانه میزبان بیش از دو میلیون گردشگری کنجکاو از سراسر جهان هستند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...