صفحه اصلی / اخبار داخلی / قطعی شدن حضور 5 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس
قطعی شدن حضور 5 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس - تصویر 1

قطعی شدن حضور 5 کشور خارجی در نمایشگاه گردشگری پارس

ایجاد شده: 28/آبان/1397       آخرین ویرایش: 28/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از قطعی شدن حضور پنج شرکت خارجی در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و رویدادها به عنوان یک منبع مهم برای جذب گردشگر به حساب می‌آیند.

"مصیب امیری" در نشست هماهنگی عوامل اجرایی نمایشگاه گردشگری پارس که با حضور رئیس، نمایندگان دفتار خدمات مسافرتی فارس، نمایندگان دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز، استانداری و اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس برگزار شد، اظهار داشت: حوزه گردشگری به عنوان یکی از محورهای رشد و توسعه اقتصاد محسوب می‌شود و فعالان بخش دولتی و خصوصی، موظف به حمایت از رویدادهای گردشگری برای دستیابی به اهداف اقتصادی آن هستیم.

"امیری" با اعلام قطعی شدن حضور چند شرکت خارجی از کشورهای مالزی، امارات، سنگاپور، تایلند و هند، گفت: تلاش عوامل اجرایی بر این است که با نمایش هر چه بهتر توانمندی‌های حوزه‌های مختلف گردشگری ضمن رونق بیش از پیش این صنعت در استان، این نمایشگاه را مجددا در تقویم رویدادهای بین‌المللی سازمان جهانی گردشگری به ثبت برسانند.

وی در ادامه گردشگری سلامت را یکی از محورهای اصلی برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس معرفی کرد و گفت: امیدواریم که بیمارستان‌های دارای بخش بین‌الملل با قدرت در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از گردشگری مذهبی به عنوان یکی دیگر از محورهای این نمایشگاه یاد کرد و ابراز داشت: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای رایزنی متولیان اماکن مذهبی شیراز با نمایندگان دیگر استان‌های کشور به خصوص نمایندگان شهرهای قم، مشهد و کشور عراق برای تبادل گردشگری مذهبی خواهد بود.

لازم به ذکر است، دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس طی روزهای 21 الی 24 آذرماه سال جاری در شهر شیراز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، برگزار خواهد شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...