صفحه اصلی / اخبار داخلی / قرار گرفتن نام هتل‌های ایران در وب‌سایت‌های فروش بین‌المللی با امکان پرداخت آنلاین
قرار گرفتن نام هتل‌های ایران در وب‌سایت‌های فروش بین‌المللی با امکان پرداخت آنلاین - تصویر 1

قرار گرفتن نام هتل‌های ایران در وب‌سایت‌های فروش بین‌المللی با امکان پرداخت آنلاین

ایجاد شده: 16/مهر/1397       آخرین ویرایش: 16/مهر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری با اشاره به مشکلاتی نظیر دلایل بانکی، تحریم، کارت اعتباری و ... که سد راه رزرو آنلاین هتل‌های کشور در سطح دنیا شده است، اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری شرکت توسعه گردشگری و با تعامل با شرکت‌های خارجی، زیرساختی ایجاد شده که با وجود تحریم‌ها این مشکل حل می‌شود.

"علی جیرفتی" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: تا کمتر از یک ماه آینده تمام هتل‌های ایران این قابلیت را پیدا می‌کنند که از سوی شرکت توسعه گردشگری پنلی دریافت کنند تا بتوانند در وب‌سایت‌های جهانی و به صورت آنلاین، فروش داشته باشند.

وی افزود: هتلداران با استفاده از این سیستم می‌توانند در لحظه پول فروش اتاق را دریافت کنند. در واقع پول آنها با هر نوع ارز و کارت اعتباری که پرداخت شده به قیمت روز، تبدیل به ریال و به حساب معرفی شده واریز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران در ادامه گفت: هتل‌ها برای داشتن امکان فروش در سایت‌های بین‌المللی نیاز به یک کد منحصربفرد داشتند که هم‌اکنون با ارتباط با یکی از کانال‌های رزرواسیون و فروش هتل بزرگ دنیا، امکان دریافت این کد و پنل کاربری فراهم شده است.

وی در پایان گفت: این اقدام حاصل یک همکاری مشترک و چند جانبه میان بانک‌های کشور، بانک‌های خارجی، هتلداران و کانال فروش و رزرو هتل‌ها خواهد بود.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...