صفحه اصلی / اخبار داخلی / سه فروند کشتی گردشگری برای جزیره قشم خریداری شده است
سه فروند کشتی گردشگری برای جزیره قشم خریداری شده است - تصویر 1

سه فروند کشتی گردشگری برای جزیره قشم خریداری شده است

ایجاد شده: 25/دی/1400       آخرین ویرایش: 25/دی/1400

به گزارش هتل نیوز، " سعید محمد " دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم اظهار کرد: نقض قوانین و اعمال دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های یک شبه و غیرکارشناسی موجب ایجاد برخی موانع در مسیر تولید در این مناطق شده است.

وی بازگشت مزیت‌های مناطق آزاد در استفاده از قانون بخشودگی ۲۰ ساله ضروری دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته مناطق آزاد از شمول قانون مالیات بر عایدی سرمایه خارج شده اند و پیگیر اعمال معافیت مالیات بر حقوق و مالیات بر ارزش افزوده در این مناطق هستیم.

محمد افزود: در حال حاضر در مناطق آزاد ارس، اروند و چابهار با مصوبه شورای تأمین اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده متوقف شده و پیگیر این موضوع در استان هرمزگان برای مناطق آزاد قشم و کیش نیز هستیم.

وی در ادامه صنعت گردشگری به عنوان یکی از بخش‌های درآمدزا در منطقه آزاد قشم را نیازمند توجه ویژه دانست و ادامه داد: موضوعاتی مانند توریست درمانی، علمی و ورزشی و برگزاری رویدادهای متنوع متناسب با فرهنگ ساکنان جزیره باید با برنامه ریزی دقیق در دستور کار قرار بگیرد.

مشاور رئیس جمهور، ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری و تعامل برای استفاده از جزایر ایرانی در رویداد ورزشی قطر را موقعیتی خاص خواند و تصریح کرد: هم‌اکنون سه فروند کشتی گردشگری برای جزیره قشم خریداری شده تا در بین مناطق آزاد داخلی و کشورهای حوزه خلیج فارس تردد کنند.

محمد، بانکرینگ را فرصتی ارزشمند خواند و تاکید کرد: با ایجاد ظرفیت گردشگری و خدمات رفاهی و ایرلاین در منطقه سلخ می‌توان حوزه گردشگری بانگرینگ را رونق داد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...