صفحه اصلی / اخبار داخلی / عملیات گودبرداری پروژه هتل ۵ ستاره اردبیل با قوت درحال انجام است
عملیات گودبرداری پروژه هتل ۵ ستاره اردبیل با قوت درحال انجام است - تصویر 1

عملیات گودبرداری پروژه هتل ۵ ستاره اردبیل با قوت درحال انجام است

ایجاد شده: 29/فروردین/1400       آخرین ویرایش: 29/فروردین/1400

به گزارش هتل نیوز، " نادر فلاحی "مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل اظهار داشت: عملیات گودبرداری پروژه با قوت در حال انجام است.

وی با بیان اینکه این جلسه با هدف رفع موانع احتمالی پیش روی عملیات اجرای هتل پنج ‌ستاره ویستریا در اردبیل شد، افزود: با حمایت از سرمایه‌‌گذار هتل پنج‌ ستاره ویستریا در اردبیل و حل مشکلات و موانع احتمالی این طرح، پیگیر تسریع در روند اجرای این هتل هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به ارزش ‌های افزوده این پروژه به گردشگری اردبیل اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما در ۱سال گذشته برای رفع موانع و حل مشکلات سرمایه‌ گذاران بوده و خواهد بود که هتل ۵ستاره نیز جزو کار ویژه ‌های همکاران بود.

فلاحی با اعلام حمایت از اجرای هتل پنج ‌ستاره در اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجموعه اولین هتل پنج‌ ستاره اردبیل است، بهره برداری از آن تحرک مناسبی در جذب گردشگران و به ویژه گردشگران خارجی ایجاد خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز با تاکید بر سخنان مدیرکل‌ میراث، تصریح کرد: همه توان ما برای کمک به اجرای بی نقص و آسان پروژه‌ های است.

قلندری افزود: آماده رفع هرگونه موانع پیش رو برای تسهیل در امور هستیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...