صفحه اصلی / اخبار داخلی / عضو فراکسیون گردشگری مجلس: خروج مدارس از چرخه اسکان نوروزی تصمیمی اشتباه و شتابزده است
عضو فراکسیون گردشگری مجلس: خروج مدارس از چرخه اسکان نوروزی تصمیمی اشتباه و شتابزده است - تصویر 1

عضو فراکسیون گردشگری مجلس: خروج مدارس از چرخه اسکان نوروزی تصمیمی اشتباه و شتابزده است

ایجاد شده: 9/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 9/اسفند/1396

عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی معتقد است تصمیم خروج مدارس از چرخه اسکان نوروزی شتابزده است و منجر به بروز مشکلاتی برای سفر اقشار کم‌درآمد خواهد شد.

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری خانه ملت،علیرضا سلیمی اظهار داشت: در کشور به اندازه کافی هتل، مسافرخانه و سوئیت‌های اقامتی جهت اسکان تمامی مسافران نوروزی وجود ندارد و در این شرایط ناچار به استفاده از موارد جایگزین خواهد بود.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: آیا شایسته است مردم را در گوشه خیابان‌ها و پارک‌ها اسکان دهیم؟ مدارس جایگزین مناسبی برای اسکان مسافران است و نباید این تصمیم اتخاذ می‌شد.

“سلیمی” تصریح کرد: خروج مدارس از چرخه اسکان نوروزی باعث بالا رفتن قیمت هتل‌ها و سوئیت‌های اقامتی خواهد شد و در کم شدن تعداد گردشگر تأثیر خواهد گذاشت و همچنین با بالا رفتن قیمت هتل‌ها، اقامت خیابانی افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مدارس برای خانوده‌های بی‌بضاعت و کم‌درآمد مکان مناسبی جهت اسکان نوروزی بود و اغلب فرهنگیان نیز از همین مدارس استفاده می‌کردند. بطور‌ قطع تبعات و اثرات روانی این تصمیم بر روی اذهان اقشار کم‌درآمد تاثیر منفی خواهد داشت و حتی برخی از آنها را از رفتن به مسافرت منصرف خواهد کرد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...