صفحه اصلی / اخبار داخلی / صرفه‌جویی در مصرف پلاستیک با اجرای طرح جدید در هتل پارسیان آزادی تهران
صرفه‌جویی در مصرف پلاستیک با اجرای طرح جدید در هتل پارسیان آزادی تهران - تصویر 1

صرفه‌جویی در مصرف پلاستیک با اجرای طرح جدید در هتل پارسیان آزادی تهران

ایجاد شده: 29/خرداد/1397       آخرین ویرایش: 29/خرداد/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل هتل پارسیان آزادی تهران از اجرای طرح جدیدی در زمینه مدریت پسماند در این هتل خبر داد که از طریق آن مصرف پلاستیک حدود 2 تن کاهش خواهد یافت.

مدیرکل هتل پارسیان آزادی تهران با تاکید بر سرلوحه قراردادن تکنولوژی روز دنیا در تمامی امور، ابراز داشت: تمامی شرایط عملیاتی و تاسیساتی هتل با استفاده از سیستم BMS تحت کنترل قرار دارد و از سوی دیگر سیستم اداری نیز کاملا مکانیزه بوده و گردش کار به شکل کاغذی نیست.

“امیرحسین پرویزی” در خصوص جمع‌آوری و تفیک زباله و پسماند در این هتل، گفت: پرسنل بخش‌های خانه‌داری و غذا – نوشابه با استفاده از اقدامات تشویقی، زباله‌ها را به صورت خشک و تر تفکیک می‌کنند و بخش خصوصی نیز پس از بازبینی مجدد، اقدام به جمع‌آوری می‌نماید.

مدیرکل هتل پارسیان آزادی تهران در خصوص اقدامات انجام شده پس از جمع‌آوری پسماند و زباله‌ها از هتل نیز گفت: این شرکت نیز طبعا به دنبال کسب درآمد است و به همین دلیل مواد جمع‌آوری شده از هتل‌ها را در اختیار شرکت‌های بازیافت قرار می‌دهد.

وی در پایان افزود: با اجرای طرح جدید در هتل پارسیان آزادی تهران و استفاده از مخازن بزرگ به جای پکیج‌های بهداشتی مانند شامپوی سر، بدن و … بین 1.5 تا 2 تن در مصرف پلاستیک صرفه‌جویی صورت خواهد گرفت.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...