صفحه اصلی / اخبار داخلی / صدور پروانه بهره‌برداری هتل‌آپارتمان‌های استان اردبیل بر اساس درجه‌بندی
صدور پروانه بهره‌برداری هتل‌آپارتمان‌های استان اردبیل بر اساس درجه‌بندی  - تصویر 1

صدور پروانه بهره‌برداری هتل‌آپارتمان‌های استان اردبیل بر اساس درجه‌بندی

ایجاد شده: 22/آبان/1397       آخرین ویرایش: 22/آبان/1397

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور پرونه بهره‌برداری هتل‌آپارتمان‌های این استان بر اساس درجه‌بندی خبر داد و اظهار داشت: پیش از این معیار ارزیابی کیفی هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره بود.

"نادر فلاحی" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: در یکسال گذشته معیار ارزیابی از ستاره به درجه‌بندی تغییر یافته است و هتل‌آپارتمان‌ها این فرصت را داشتند تا با تجهیز و بهسازی، پروانه بهره‌برداری دریافت کنند.

به گزارش هتل‌نیوز، وی تصریح کرد: در حال حاضر صدور پروانه بر اساس ستاره انجام می‌شود و در صورتی که از سوی سازمان با این شکل از ارزیابی کیفی موافقت شود، صدور پروانه بلامانع خواهد بود و در غیر این صورت هتل‌آپارتمان‌ها یک سال فرصت تجهیز به منظور دریافت پروانه بر اساس معیارهای درجه‌بندی را دارند.

وی افزود: در خصوص خانه‌مسافرها نیز مطابق با تاسیسات گردشگری 16 گانه رفتار می‌شود و بر اساس مصوبه شورای تامین سرعین، فعالیت خانه‌مسافرها سازماندهی شده و تعدادی که مجوز فعالیت ندارند، مطابق با مقررات پلمپ خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین در خصوص انتخابات جامعه هتلداران این استان، گفت: تا پایان هفته اساسنامه مصوب از طرف معاونت گردشگری و امور حقوقی اداره کل برای اعضای جامعه هتلداران ابلاغ می‌شود و طی دو هفته آتی مقدمات برگزاری انتخابات فراهم خواهد شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...