صفحه اصلی / اخبار داخلی / شوک به بازار گردشگری الکترونیک ایران؛ رقیب اسنپ از راه رسید
شوک به بازار گردشگری الکترونیک ایران؛ رقیب  اسنپ از راه رسید - تصویر 1

شوک به بازار گردشگری الکترونیک ایران؛ رقیب اسنپ از راه رسید

ایجاد شده: 25/آذر/1397       آخرین ویرایش: 25/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز و بر اساس شنیده‌ها، استارت‌آپ‌های تخفیفان، نت‌برگ، ریجون، الوپیک و تپسی که هر کدام بخشی از بازار تجارت الکترونیک ایران را در اختیار قرار دارند، قرار است در یکدیگر ادغام شده به گروه سرمایه‌گذاری "سرآوا" بپیوندند.

هر چند خبر مربوط به این ادغام بزرگ تاکنون از سوی هیچ از یک مدیران این استارت‌‌آپ‌ها تائید نشده ولیکن در صورت صحت این خبر، می‌توان گفت که گروه سرمایه‌گذاری "سرآوا" یک صف‌آرایی جدید در مقابل یکی از بزرگترین گروه‌های سرمایه‌گذاری تجارت الکترونیکی ایرام یعنی "گروه اینترنتی" ایران با نام تجاری "اسنپ" را آغاز کرده است.

گروه اینترنتی ایران تا این لحظه با سرمایه‌گذاری در حوزه‌های حمل و نقل آنلاین، سفارش آنلاین غذا، حمل و نقل بسته و گردشگری آنلاین، استارت‌آپ‌های اسنپ، اسنپ‌فود، اسنپ باکس و اسنپ تریپ را تاسیس کرده است.

از سوی دیگر در صورت تائید خبر ادغام استارت‌آپ‌های تپسی، ریحون، الوپیک، نت‌برگ و تخفیفان، می‌توان گفت گروه سرمایه‌گذاری "سرآوا" علاوه بر حوزه فروش بلیط آنلاین که با خرید 25 درصد از سهام شرکت "علی بابا" محقق شده، شاخه‌های حمل و نقل شهری و انتقال بسته را نیز به خدمات خود اضافه نموده است.

به نظر می‌رسد رقابت دو قطبی غول‌های سرمایه‌گذاری حوزه الکترونیک در ایران که طی سال‌های گذشته با تاسیس فروشگاه‌های آنلاین دیجی‌کالا ( متعلق به سرآوا ) و بامیلو ( متعلق به گروه اینترنتی ایران ) آغاز شده بود، هم‌اکنون وارد فاز جدید و جدی‌تری شده است.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...