صفحه اصلی / اخبار داخلی / شرکت رویا طرح داخلی؛ پل ارتباطی میان دانش فنی و تولیدکنندگان تجهیزات هتل
شرکت رویا طرح داخلی؛ پل ارتباطی میان دانش فنی و تولیدکنندگان تجهیزات هتل - تصویر 1

شرکت رویا طرح داخلی؛ پل ارتباطی میان دانش فنی و تولیدکنندگان تجهیزات هتل

ایجاد شده: 8/دی/1397       آخرین ویرایش: 8/دی/1397

شرکت "رویا طرح داخلی" با بیش از ربع قرن سابقه در زمینه تولید انواع دیوارپوش، کف‌پوش و هر آنچه که در این حوزه قرار می‌گیرد، هم‌اکنون دارای یک مجموعه کامل و تخصصی برای کاربری‌های مختلف هتل، تجاری، اداری، بیمارستان و مسکونی می‌باشد که بر اساس استاندارد و نیازهای مشتریان، اقدام به ارائه پکیج‌های متنوعی می‌نماید. 

مهندس "علی تمیزکار" مدیرعامل شرکت "رویا طرح داخلی" در رابطه با فعالیت این شرکت در زمینه تجهیزات هتل، اظهار داشت: برخی از کالاها و تجهیزات مانند آنچه که در هتل و مراکز اقامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد، تخصصی هستند و دارای استانداردهای اجباری در سطح بین‌المللی و داخلی می‌باشند.

مهندس "علی تمیزکار" با تاکید مجدد بر تخصصی بودن تولید تجهیزات هتلی، اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات میدانی گسترده، متوجه شدیم که برخی از شرکت‌ها اقدام به وارد کردن دستگاه‌های تولید تجهیزات هتلی از خارج از کشور نموده‌اند ولیکن به دلیل عدم آشنایی با استانداردهای تولید، موفقیتی نداشته‌اند.

وی در ادامه گفت: پس از مذاکره و دستیابی به توافق با یکی از این شرکت‌ها، مقرر شد تا تکنولوژی و دانش فنی شامل مشخصات، استانداردها، مواد اولیه، تکنیک‌های چاپ و ... از سوی شرکت "رویا طرح داخلی" ارائه شود و این شرکت صرفا تولید این تجهیزات را بر عهده داشته باشد.

مدیرعامل شرکت "رویا طرح داخلی" با اشاره به اینکه فروش محصولات نیز بر عهده این شرکت خواهد بود، ابراز داشت: در واقع شرکت "رویا طرح داخلی" در این میان پل ارتباطی میان دانش فنی و تولیدکنندگان تجهیزات هتلی خواهد بود.

وی در پایان گفت: متاسفانه خط فکری برخی تولیدکنندگان در کشور غیر قابل تغییر است ولیکن خوشبختانه از سوی دیگر بر اساس توافق با این شرکت، موفق به تولید کالاها و تجهیزاتی همسو با استانداردهای بین‌المللی شده‌ایم.

اظهارات مدیرعامل شرکت "رویا طرح داخلی" در خصوص پاویون تخصصی این شرکت در دومین نمایشگاه گردشگری، هتلداری و غذا را از طریق لینک زیر مشاهده نمائید.

https://iranhotelnews.com/panel/news/hn/4552

وب‌سایت شرکت رویا طرح داخلیwww.royaco.com

تلفن تماس شرکت رویا طرح داخلی: 02125991




جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...