صفحه اصلی / اخبار داخلی / شرکت در ارزیابی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری نشانه شفافیت و اشتیاق یادگیری
شرکت در ارزیابی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری نشانه شفافیت و اشتیاق یادگیری  - تصویر 1

شرکت در ارزیابی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری نشانه شفافیت و اشتیاق یادگیری

ایجاد شده: 30/دی/1398       آخرین ویرایش: 30/دی/1398

به گزارش هتل‌نیوز، جلسه اختتامیه فرایند ثبت‌نام متقاضیان حضور در دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با حضور رئیس، مدیر اجرایی و اعضای شورای سیاست‌گذاری این جلسه برگزار شد.

دکتر "محمدحسین ایمانی خوشخو" رئیس جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری ضمن قدردانی از همکاری مدیران و مالکان مجموعه‌های گردشگری، گفت: در همایش اختتامیه و همزمان با معرفی سازمان‌های برتر دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، گزارش کاملی از یافته‌ها و اقدامات انجام شده در زمینه ارتقای تعالی گردشگری کشور را ارائه خواهیم داد.

دکتر "بابک یاوری‌فر" مدیر اجرایی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری ضمن تشکر از استقبال مجموعه‌های فعال در صنعت گردشگری برای حضور در این رویداد، اظهار داشت: نکته مثبت حضور در فرایند جایزه ملی تعالی گردشگری این است که این مجموعه‌ها جرات و جسارت داشته‌اند تا مجموعه‌ای از بیرون آنها را ارزیابی کند و نقاط قابل بهبود را به ایشان پیشنهاد نماید.

"یاوری‌فر" ابراز داشت: حضور در فرایند این جایزه به هیچ عنوان نباید مجموعه‌ها را دچار غرور کند. باید به یاد داشته باشیم که تعالی سقف ندارد و حتی اگر مجدد جایزه آن را دریافت کنیم، نباید در فرایند یادگیری، بهبود و تعالی متوقف شویم.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری دو جنبه صنعتی و اقتصادی دارد، تصریح کرد: در هر دو بخش باید با تولید دانش و ثروت برای پیشرفت به تلاش خود ادامه دهیم.

وی در پایان گفت: همانطور که در قوانین نظام آفرینش آمده است، اگر بخواهیم به پله‌‎های بالاتری از تعالی و کمال دست یابیم، باید تلاش بیشتری داشته باشیم. در جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری نیز این نظام و قانون حکم‌فرماست و باید برای رشد فزاینده تلاش بیشتری داشته باشیم.

همایش اختتامیه دومین دوره جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری، اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...