صفحه اصلی / اخبار داخلی / شتاب هتل‌سازی در استان همدان انقلابی بزرگ است
شتاب هتل‌سازی در استان همدان انقلابی بزرگ است - تصویر 1

شتاب هتل‌سازی در استان همدان انقلابی بزرگ است

ایجاد شده: 27/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 27/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان با اشاره به رشد شتابان صنعت گردشگری و هتلداری در سطح این استان، اظهار داشت: توسعه هتل‌ها، رقابت سالمی را میان هتلداران ایجاد کرده است که هر کدام برای جذب بیشتر گردشگران اقدام به ارائه خدمات و تخفیف‌های جدیدی می‌نمایند تا جایی که گاهی اوقات شاهد تخفیف 70 درصدی هتل‌ها و مراکز اقامتی به گردشگران هستیم.

"علی مالمیر" ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید 5 هتل جدید به جامعه هتلداری همدان افزوده شده و هم‌اکنون 7 هتل دیگر نیز در حال احداث است. در واقع شتاب هتل‌سازی در استان همدان، انقلابی بزرگ است که رونق کسب و کار و اشتغال را نوید می‌دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان در ادامه به فعالیت اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون تعداد 30 اقامتگاه بوم‌گردی در سراسر استان در حال ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی هستند.

"مالمیر" همچنین در خصوص فعالیت خانه‌های مسافر نیز گفت: در حال حاضر 60 خانه مسافر، مجوز و استانداردهای لازم برای ارائه خدمات به مسافران را اخذ نموده و سایرین به صورت غیر مجاز، فعالیت می‌کنند.

وی در پایان گفت: خانه مسافرهای بدون مجوز نیز بایستی ساماندهی و به سمت مسیرهای قانونی هدایت شوند که این امر هم‌اکنون با همکاری یک شرکت در بخش خصوصی در حال انجام است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...