صفحه اصلی / اخبار داخلی / شاهین وثوق؛ مدیر ایرانی مجموعه اقامتی Club Center در Orange County آمریکا: هر روز یک هدیه است

شاهین وثوق؛ مدیر ایرانی مجموعه اقامتی Club Center در Orange County آمریکا: هر روز یک هدیه است

ایجاد شده: 26/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1396

شاهین وثوق؛ مدیر مجموعه تفریحی و اقامتی Club Center در Orange County آمریکاست. بسیاری از میهمانان او از بزرگان و تاثیرگذاران Orange County هستند.

به گزارش هتل‌نیوز، وی که در تهران متولد و دوران کودکی خود را در ایران سپری کرده، معتقد است برای فعالیت در صنعت هتلداری زاده شده است زیرا میهمان‌نوازی در خون اوست و در خانواده او موروثی است. زمانی که پسر کوچکی بود و در تهران زندگی می‌کرد، علاقه فراوانی به کمک به پدر و مادرش داشت و به همین خاطر است که به گفته خودش باور نمی‌کند که در به دست آوردن شغل میزبانی برای امرار معاش، فقط شانس دخیل بوده باشد.

در ابتدا مصاحبه به شوخی می‌گوید اگر همین الان به خانواده‌ام تلفن کنید و بگویید در حال رفتن به سمت خانه آنها هستید، وقتی به آنجا برسید با ظرفی از میوه تازه و شیرینی بر روی میز مواجه خواهید شد و اولین پرسش این خواهد بود: برای خوردن چه چیزی برای شما درست کنم؟

“شاهین وثوق” هم‌اکنون مدیریت یک مجموعه تفریحی و اقامتی در Orange County را بر عهده دارد. یک مکان اجتماعی با پرستیژ که پیش از او توسط آقای Henry T.Segerstrom تاسیس شده است.

وی در خصوص اهمیت میهمان‌نوازی می‌گوید: جواب هر سوالی همیشه “بله” است. از کارمندانم خواسته‌ام که همواره به دنبال حل مشکلات باشند. اگر مثلا یک میهمان کیک خواست، باید راهی پیدا کنیم که بگوییم بله، سرآشپز کیکی خواهد پخت. اگر سرآشپز فرصت پخت کیک را نداشت، باید یک کیک برای میهمان خریداری شود.

“شاهین وثوق” ادامه می‌دهد: به خاطر سپردن این موضوع که کدام میهمان تنها یک قالب یخ با نوشیدنی خود می‌نوشد و کدام میهمان اصلا یخ در نوشیدنی خود نمی‌اندازد، تنها بخشی از وظیفه کارمندان من است.

او در مورد سابقه کاری خود در حوزه هتلداری و میهمان‌نوازی، گفت: زمانی که بیشتر از 15 سال نداشتم و تنها دو سال پس از اینکه خانواده‌ام از ایران به واشنگتن آمدند، کار خود را از ظرفشویی در هتل Marriott آغاز کردم. پس از آن و وقتی که در دانشگاه A&M تگزاس مشغول تحصیل در رشته بیزینس بودم، یک کافه را اداره می‌کردم.

مدیریت در واحد اقامتی مانند Club Center همان قله‌ای است که همیشه به دنبال آن بوده است. شاهین وثوق در خصوص این موضوع، اظهار داشت: وقتی در اینجا هستم، خودم را فراموش می‌کنم. لابی این اقامتگاه مانند یک نسخه واقعی از LinkedIn است. اینجا محل ایجاد ارتباطات کاری است و من از ایجاد روابط لذت می‌برم.

خلوتگاه شما کجاست؟

حیات پشتی؛ یک محل نشستن بسیار راحت و یک آلاچیق مشرف به منظره تپه‌ها رو به غرب دارم. دوست دارم که فقط در آنجا بنشینم و به غروب آفتاب خیره بشوم.

اگر آزاد بودید چه می‌کردید؟

فکر کنم می‌رفتم و فیلم می‌دیدم. کمدی و اکشن را دوست دارم.

مکان مورد علاقه شما کجاست؟

کافی شاپ پاول در Fountain Valley یک کافه کوچک و دنج است. تجملاتی در کار نیست. صاحب آن یک عضو سابق نیروی دریایی است.

از فرزندانتان چه چیزی یاد گرفتید؟

با موسیقی که دوست داشتند به آنها نزدیک شدم. این روزها به Fall Out Boy و Snow Patrol گوش می‌دهم.

نکته مورد علاقه شما در مورد Orange County چیست؟

این منطقه از لحاظ نژادی بسیار متنوع است و از اقوام مختلف در این منطقه حضور دارند که این یعنی غذاهای خوشمزه. رستوران‌های عالی بسیار زیادی در اطراف هستند.

اوقات فراغت خود را چگونه می‌گذرانید؟

با خانواده‌ام هستم. دخترم و همسرش در Scottsdale زندگی می‌کنند. پسرم در نیویورک زندگی می‌کند. هر یک یا دو هفته د رمیان به پدر و مادرم سر می‌زنم. آنها در Irvine زندگی می‌کنند. پدرم 93 سال و مادرم 84 سال دارد.

سخن پایانی؟

هر روز یک هدیه است


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...