صفحه اصلی / اخبار داخلی / سیاست فعلی جذب گردشگر ناکارآمد است
سیاست فعلی جذب گردشگر ناکارآمد است - تصویر 1

سیاست فعلی جذب گردشگر ناکارآمد است

ایجاد شده: 20/خرداد/1400       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1400

به گزارش هتل نیوز، " عبدالناصر همتی "  نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یکی از ویژگی های کشور را برخورداری از چهار فصل کامل برای جذب گردشگر دانست و گفت : کشور ما چهار فصل است و هر یک از استان ویژگی خاصی برای جذب توریست دارند ولی سیاست جذب توریست ناکارآمد است و با توجه به شرایط افزایش قیمت ارز ، جذابیت سفر به کشور با هدف دیدن طبیعت ، میراث فرهنگی و مذهبی برای خارجی ها دوچندان شده است. بنا بر این پس از انجام واکسیناسیون سریع کرونا در استان ها ، طرح های اولویت دار در حوزه گردشگری و جذب توریست را عملیاتی می کنم.

وی افزود : برای جذب توریست نیز باید ساده سازی و سختگیری های گردشگری را کم کنیم تا بتواینم از ناحیه ورود توریست به استان اشتغال را برنامه ریزی کنیم . باید توجه کنیم که  سیاست ساده نگاه کردن به مسایل توریست ها می تواند برای استان درآمد و رفاه و آسایش بیاورد .

همتی با اظهار این که اکنون سرمایه گذاری زیادی در بومگردی خیلی استان های کشور انجام شده است و در حال توسعه است ، گفت : می توانیم با اولویت دادن به این حوزه و با حمایت سیستم بانکی و مالی شاهد گسترش بومگردی در استان ها باشیم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...