صفحه اصلی / اخبار داخلی / سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی هتلداری + جزئیات
سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی هتلداری + جزئیات - تصویر 1

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی هتلداری + جزئیات

ایجاد شده: 22/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 22/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، سومین جلسه اعضای شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتل و هتلداری ( مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت ) روز دوشنبه مورخ 20 اسفندماه 97 به میزبانی هتل "باباطاهر" تهران، برگزار شد.

 "محمد حسن اسدی" مدیر کل دفتر تسهیلات و تامین منابع انسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و رئیس شورای سیاست‌گذاری این نمایشگاه با اشاره به حمایت سازمان میراث فرهنیگی، صنایع دستی و گردشگری به عنوان نماینده دولت و حاکمیت از این نمایشگاه، اظهار داشت: تامین منابع مالی سرمایه‌گذاری جایگاه ویژه‌ای در این نمایشگاه خواهد داشت که مدل‌های جدیدی برای آن تعریف شده است.

"جمشید حمزه‌‍زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران نیز با تاکید بر اهمیت و نقش برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در رشد و توسعه صنعت هتلداری در کشور از حمایت بزرگترین تشکل هتلداری فعال در کشور از برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتل و هتلداری خبر داد و گفت: ایجاد نظم و انطباق بخش‌های مختلف با استانداردهای روز بین‌المللی از ضرورت‌های حوزه هتلداری کشور است که امیدواریم برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری در راستای این اهداف باشد.

"حسن تقی‌زاده انصاری" رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران، برگزاری این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی شرکت‌های استارت‌آپ و برگزاری ورک‌شاپ‌های تخصصی در زمینه هوشمندسازی هتل‌ها معرفی کرد.

"محمد ابراهیم لاریجانی" مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور نیز در ابتدا به نقش و جایگاه برندینگ در دنیای امروزی اشاره کرد و گفت: دنیای امروز از عصر بازاریابی عبور کرده و به برندینگ رسبده و حتی در اواخر عصر برندینگ هستیم و شیوه‌های جدیدتری در حال اقدام است.

عضو شورای سیاست‌گذاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتل و هتلداری در ادامه تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه در این قالب و به شکل کاملا تخصصی، قطعا خروجی مثبتی خواهد شد.

در پایان این نشست "مهدی حسینی" عضو شورای سیاست‌گذاری و دبیر کمیته علمی و فنی دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هتلداری ضمن اشاره به تشکیل کمیته علمی و فنی، اسامی اعضای این کمیته را به شرح ذیل اعلام کرد.

  1. جناب آقای محسن مصلحی
  2. جناب آقای مسعود منتجبی
  3. جناب آقای فرید جواهرزاده
  4. جناب آقای سعید منتظری
  5. جناب آقای مسعود غلامی
  6. جناب آقای عباس بیدگلی
  7. جناب آقای علیرضا تهرانی

دومین نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی هتل و هتلداری ( مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی، سرمایه‌گذاری، طراحی، مهندسی و ساخت ) طی روزهای 3 تا 5 اردیبهشت‌ماه سال 98 در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران، برگزار خواهد شد.

جزئیات بیشتر و نحوه ثبت‌نام آنلاین در این نمایشگاه را از طریق لینک‌های زیر دنبال فرمائید.

دومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی هتلداری ( مدیریت، آموزش، تجهیزات و اقلام مصرفی هتل )

دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی هتل ( سرمایه‌گذاری، طراحی مهندسی و ساخت ) 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...