صفحه اصلی / اخبار داخلی / سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گردشگری با حضور وزیر و روسای تشکل‌های ملی گردشگری + گزارش تصویری
سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گردشگری با حضور وزیر و روسای تشکل‌های ملی گردشگری + گزارش تصویری - تصویر 1

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری گردشگری با حضور وزیر و روسای تشکل‌های ملی گردشگری + گزارش تصویری

ایجاد شده: 27/آبان/1398       آخرین ویرایش: 27/آبان/1398

سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری صنعت گردشگری با حضور وزیر و معاون گردشگری، مدیران ستادی وزارت گردشگری و جمعی از روسای تشکل‌های ملی گردشگری ایران با دستور کار بررسی سفر هیات دولتی و بخش خصوصی به کشورهای چین و روسیه و همچنین نحوه شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه گردشگری، برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، وزیر گردشگری کشور در این نشست با تاکید بر حضور قدرتمند در نمایشگاه‌های گردشگری متناسب با نام و جایگاه ایران، اظهار داشت: آماده‌سازی محتوا، بروشور و بسته‌های تبلیغاتی، در اختیار گرفتن فضای مناسب، طراحی غرفه‌های متناسب و حضور فعال و پرانرژی در نمایشگاه‌های گردشگری از جمله مواردی است که باید به طور ویژه دنبال شود.

"علی‌اصغر مونسان" ابراز داشت: در سال‌های گذشته، حضور ایران در نمایشگاه‌های گردشگری ضعیف بود اما خوشبختانه در چند سال اخیر این روند بهبود یافته است.

وی تصریح کرد: انجام تبلیغات مناسب پیش از ورود هیات ایرانی به چین و روسیه، برپایی نمایشگاه‌های مرتبط در حوزه گردشگری و صنایع دستی و ارائه برنامه‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های متنوع ایران نیز باید در این سفرها دنبال شود.

"ابراهیم لاریجانی" مدیر کل دفتر تبلیغات و بازاریابی وزارت گردشگری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور وزیر گردشگری و هیات همراه با مشارکت بخش خصوصی در چین و شرکت در سومین اجلاس وزرای مجمع تمدن‌های کهن، افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های متنوع کشور، ارائه بسته‌های گردشگری، برگزاری نشست با حضور فعالان گردشگری ایران و چین و امضای تفاهم‌نامه گردشگری بین دو کشور از برنامه‌های سفر به کشور چین است.

وی تصریح کرد: در سفر چین که از 6 تا 10 آذرماه خواهد بود بیش از 60 نفر از فعالان صنعت گردشگری از سراسر کشور، وزیر گردشگری را همراهی می‌کنند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با 80 نفر از فعالان گردشگری چین رودرو خواهند شد و به معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشور می‌پردازند.

برنامه سفر به روسیه و حضور در نمایشگاه گردشگری این کشور نیز از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر تهیه محتوا و جانمایی غرفه مناسب، تولید فیلم و کلیپ برای معرفی ظرفیت‌های  کشور و تبلیغات پیش از حضور هیات ایرانی در این نمایشگاه، تاکید شد.

گزارش تصویری سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری صنعت گردشگری را در ادامه مشاهده می‌نمائید.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...