صفحه اصلی / اخبار داخلی / زمانی که مصوبه دولت مصوبه غلطی است، لازم‌الاجرا نمی‌شود
زمانی که مصوبه دولت مصوبه غلطی است، لازم‌الاجرا نمی‌شود - تصویر 1

زمانی که مصوبه دولت مصوبه غلطی است، لازم‌الاجرا نمی‌شود

ایجاد شده: 6/اردیبهشت/1400       آخرین ویرایش: 6/اردیبهشت/1400

به گزارش هتل نیوز، " حرمت اله رفیعی " رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی در خصوص چرایی برگزاری تورهای ترکیه گفت: زمانی که مصوبه دولت مصوبه غلطی است، لازم‌الاجرا نمی‌شود. زمانی که این مصوبه می‌گوید پرواز به ترکیه برقرار است این بدان معناست که مسافر نیاز به بلیت و هتل دارد.

وی در ادامه می‌افزاید: مگر مسافر می‌تواند در فرودگاه بماند! این مسافر نیازمند هتل و سایر خدمات است و دفاتر مسافرتی ما ملزم هستند به مسافران خدمات ارائه بدهند. از سوی دیگر به مراتب مراکز اقامتی و گردشگری نسبت به سایر مکان‌ها به لحاظ کرونا از درجه ایمنی بالاتری برخوردار هستند.

رفیعی ابراز می کند: اینکه گفته شده تبلیغ تور نکنند در حالی که پروازها برقرار است، منطقی نیست. اینکه همه چیز برقرار باشد اما اسمش را عوض کنیم به آن «تور» نگوییم مسخره است.

وی بیان کرد: تا زمانی که پروازهای ترکیه برقرار است مسافر به این کشور می‌رود. مسئولان پروازهای خروجی و ورودی ترکیه را ببندد تامسافر تردد نکند.

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرتی با بیان اینکه از هیچ مسافری در پرواز داخلی تست کرونا نمی‌گیرند، اما از مسافری که به ترکیه سفر می کند در رفت‌وبرگشت تست کرونا گرفته می‌شود پس مسافر عامل ورود و شیوع کرونا نیست. مسئولان بروند سایر مکان‌هایی که مردم حضور فعال دارند را اصلاح کنند.

او عنوان می‌کند که اینگونه مصوبه‌ها کارساز نیستند و بسیار را به دردسر انداخته‌اند، بیان داشت: به ما اعلام کنند که پروازهای ترکیه بسته است آن زمان ما هیچ خدماتی به مسافر ارائه نخواهیم داد اما تا زمانی که پروازها برقرار باشد مسافر نیازمند دریافت خدمات است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...