صفحه اصلی / اخبار داخلی / زراعتی : محتوای علمی و آموزشی حوزه هتلداری کشور هیچ ارتباطی با واقعیت‌های این صنعت ندارد
زراعتی : محتوای علمی و آموزشی حوزه هتلداری کشور هیچ ارتباطی با واقعیت‌های این صنعت ندارد - تصویر 1

زراعتی : محتوای علمی و آموزشی حوزه هتلداری کشور هیچ ارتباطی با واقعیت‌های این صنعت ندارد

ایجاد شده: 27/دی/1402       آخرین ویرایش: 27/دی/1402

به گزارش هتل نیوز ؛ "سید جعفر زراعتی" رئیس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان خراسان رضوی  در بحث آزاد نشست مطرح کرد : آموزش‌های مستمر، بروزرسانی محتوای آموزشی، ارائه آموزش‌های نوین و پرورش اساتید جدید، مهمترین نیازهای آموزش حوزه گردشگری و هتلداری است.

او گفت : ارتباط و تعامل وزارت گردشگری با دانشگاه‌ها بایستی به گونه‌ای تقویت شود تا خروجی آن به نفع صنعت هتلداری کشور باشد.

وی افزود : در یک سازمان مانند هتل، مدیر دارای بیشترین نقش و تاثیر است و اگر مدیر حرفه‌ای باشد و به آموزش توجه کند، زیرمجموعه او نیز این رفتار را الگو قرار خواهند داد.

" زراعتی " تاکید کرد : آن چیزی که در دانشگاه‌ها به دانشجویان رشته هتلداری آموزش داده می‌شود، هیچ سنخیتی با واقعیت جامعه و نعت هتلداری ندارد.

او گفت : پایان‌نامه‌ها و پروژه‌های علمی و پژوهشی که در حوزه هتلداری انجام می‌شود، هیچ کاربردی برای این صنعت ندارد. اگر پرسنلی آموزش ندیده باشد، هیچ حقی برای ورود به حوزه گردشگری و هتلداری و کار در هتل‌ها و مراکز اقامتی ندارد.

رئیس انجمن حرفه‌ای موسسات آموزش گردشگری استان خراسان رضوی  در پایان گفت : آموزش‌های هتلی بایستی در فضای هتل انجام شود تا پرسنل به صورت حرفه‌ای آموزش ببینند و در حال و هوای هتل قرار بگیرند.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...