صفحه اصلی / اخبار داخلی / رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی تهران ؛ آقای وزیر فعالان گردشگری در وضعیت اورژانسی هستند
رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی تهران ؛ آقای وزیر فعالان گردشگری در وضعیت اورژانسی هستند - تصویر 1

رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی تهران ؛ آقای وزیر فعالان گردشگری در وضعیت اورژانسی هستند

ایجاد شده: 29/آذر/1401       آخرین ویرایش: 29/آذر/1401

به گزارش هتل نیوز،  " امیرپویان رفیعی‌شاد " رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران ؛ نامه‌نگاری‌ها با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هنوز نتیجه‌ای نداشته است و آقای ضرغامی هنوز وقت جلسه با فعالان گردشگری که در وضعیت اورژانسی به سر می‌برند، ندارد.

او ادامه داد ؛ چنانچه آقای ضرغامی تمایل به شنیدن مشکلات صنعت گردشگری داشته باشد و مایلند باشند برای خروج این صنعت از این بحران کاری انجام دهند، ما پذیرای ایشان خواهیم بود.

" رفیعی شاد " گفت ؛  این انتظار از سوی دیگر تشکل‌های گردشگری در استان‌ها نیز مطرح است که وقتی وزیر به استانی یا شهری سفر می‌کند در کنار بازدید از میراث فرهنگی و معرفی صنایع دستی و خوراک و دیگر جاذبه‌ها، با فعالان گردشگری آن منطقه نیز نشستی هم داشته باشد.

رییس هیأت مدیره انجمن دفاتر سفر هوایی، گردشگری و زیارتی استان تهران تاکید کرد ؛ تکلیف سفر گردشگران خارجی به ایران که معلوم است، نه تنها از اروپا که سفر از بازارهای آسیای شرقی هم با رکود شدیدی مواجه شده است.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...