صفحه اصلی / اخبار داخلی / رونمایی از پورتال جامع، کتاب راهنما و شبکه تلویزیونی گردشگری ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران
رونمایی از پورتال جامع، کتاب راهنما و شبکه تلویزیونی گردشگری ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران - تصویر 1

رونمایی از پورتال جامع، کتاب راهنما و شبکه تلویزیونی گردشگری ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

ایجاد شده: 19/دی/1397       آخرین ویرایش: 22/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در آئین رونمایی از پوستر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که صبح روز سه‌شنبه 18 دی‌ماه در هتل "لاله" تهران، برگزار شد ضمن اشاره به نقاط ضعف و قدرت این نمایشگاه در سال‌های گذشته، اظهار داشت: همزمان با آغاز بکار این نمایشگاه از پورتال جامع گردشگری ایران، کتاب راهنمای گردشگری ایران و همچنین شبکه تلویزیونی گردشگری ایران که با همکاری شبکه شما راه‌اندازی شده است، رونمایی خواهد شد.

"محمد ابراهیم لاریجانی" ابراز داشت: با کمک یک تیم کاملا علمی و کارشناسی از دانشگاه علامه طباطبایی به تحلیل و ارزیابی دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته پرداختیم و نقاط ضعف را مورد بررسی قرار دادیم.

لاریجانی تصریح کرد: در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در پی رفع نواقص و نقاط ضعف دوره‌های پیشین هستیم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری هر چه بهتر دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، گفت: در نمایشگاه امسال بالغ بر 40 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در نظر گرفته شده که در این میان 22 هزار متر فضای مفید برای غرفه‌سازی وجود دارد.

وی افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی شرکت نمایشگاهی، سال گذشته بالغ بر 400 هزار نفر از نمایشگاه بازدید بعمل آورده‌اند و در حال حاضر با توجه به استقبال بی‌نظیر شرکت‌ها، بزرگترین نگرانی ما عدم وجود فضای کافی برای بخش خصوصی است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: تا این لحظه به میزان 31 هزار و 500 متر مربع درخواست کتبی برای شرکت و غرفه‌سازی در نمایشگاه داریم و در نتیجه مجبوریم تا در جانمایی و ابعاد غرفه و سالن‌ها تغییراتی به وجود آوریم.

مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در ادامه با اشاره به دعوت از وزرای گردشگری و هیات همراه 32 کشور بازار هدف ایران، گفت: در این دوره از نمایشگاه 4 کشور نیز به عنوان میهمان ویژه حضور دارند که همایش‌ها و سمینارهایی را برگزار خواهند کرد.

وی در پایان گفت: از بخش خصوصی صنعت گردشگری کشور به ویژه تشکل‌های این حوزه مانند جامعه هتلداران، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه تورگردانان و جامعه راهنمایان گردشگری به عنوان لیدرهای بخش خصوصی به جهت کمک در برگزاری و برپایی هر چه بهتر و با شکوه‌تر این رویداد بین‌المللی، تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران طی روزهای 23 تا 26 بهمن‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، برگزار خواهد شد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...