صفحه اصلی / اخبار داخلی / رونمایی از طرح باشگاه دوستداران چابهار
رونمایی از طرح باشگاه دوستداران چابهار  - تصویر 1

رونمایی از طرح باشگاه دوستداران چابهار

ایجاد شده: 26/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 26/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، نشست خبری و آئین رونمایی از طرح باشگاه دوستداران چابهار با حضور آقایان "عبدالرحیم کردی" مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و "حسن تقی‌زاده انصاری" رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران و همچنین جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های حوزه گردشگری در محل هتل "اسکان الوند" تهران، برگزار شد.

مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره منطقه آزاد چابهار با اشاره به سرعت بالای رشد صنعت گردشگری در دنیا، اظهار داشت: متاسفانه در ایران از ظرفیت‌های گردشگری به خوبی استفاده نشده است.

"عبدالرحیم کردی" در ادامه به نقش و تاثیر فضای مجازی در انتخاب مقاصد گردشگری، تاکید و گفت: در منطقه آزاد چابهار نیز از نظر زیرساختی توسعه خوبی رخ داده است و علاوه بر فولاد، پتروشیمی و ... صنعت گردشگری نیز به عنوان یکی از محورهای توسعه و تقویت اقتصاد منطقه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار در خصوص وضعیت هتل‌ها و مراکز اقامتی این منطقه نیز گفت: در حال حاضر تعداد 9 هتل جدید در این منطقه در حال احداث است که از این میان دو هتل تا پایان سال 98 و یک هتل پنج ستاره و یک هتل چهار ستاره نیز تا پایان سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان در خصوص استفاده گردشگران از طرح باشگاه دوستداران چابهار نیز گفت: استفاده از خدمات این باشگاه، باعث تخفیف 20 درصدی در استفاده از خدمات مراکزی تجاری، رفاهی، تفریحی و گردشگری منطقه آزاد چابهار خواهد شد.

در ادامه این نشست "حسن تقی‌زاده انصاری" رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران نیز ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال به نام "گردشگری و تحول دیجیتال" از سوی سازمان جهانی گردشگری، ابراز داشت: گردشگری در دنیای امروزی ناگزیر از استفاده تکنولوژی و فناوری است.

رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران در پایان گفت: بیش از 95 درصد از گردشگران جهانی، مقاصد سفر خود را از طریق فضای مجازی، شناسایی و انتخاب می‌کنند.

رونمایی از طرح پوستر باشگاه دوستداران چابهار، بخش پایانی این مراسم بود که با حضور مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و رئیس جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران، برگزار شد.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...