صفحه اصلی / رزرواسیون‌های آنلاین داخلی / رزرواسیون آنلاین علاءالدین تراول
رزرواسیون آنلاین علاءالدین تراول - تصویر 1

رزرواسیون آنلاین علاءالدین تراول

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1399

علاءالدین تراول به عنوان یه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در آذر ماه 1396 با شرکت سه هزار نفر از فعالین گردشگری کشور در برج آرتمیس افتتاح شد. "امیرحسین جعفری" مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره با بیش از 19 سال سابقه تورگردانی و "آتوسا گودرزیان" نایب‌رئیس این شرکت دانش‌بنیان هستند و در حال حاضر بیش از 70 نفر در بخش‌های مختلف این شرکت ( رزرو هتل داخلی و خارجی، تور داخلی، تور خارجی، تور ورودی، تشریفات و ... ) مشغول بکارند. 

شرکت سفرهای علاءالدین تراول با راه‌اندازی سامانه سيستم رزواسيون آنلاين گامی بلند در جهت رضايت‌مندی مسافران و آژانس‌های همکار برداشته است تا به ساده‌ترين شكل و در سريع‌ترين زمان ممکن، بتوانند از امکانات متمایز این شرکت مانند رزرو آنلاین تور داخلی و خارجی، بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل و رزرو سالن برای برگزاری همایش، سمینارها، مراسم عروسی و خدمات CIP، ترانسفر فرودگاهی، ویزا و سایر خدمات این مجموعه استفاده نمایند. 

ما در شرکت دانش بنیان "علاءالدین تراول" یک فلسفه ساده را دنبال می‌کنیم که عبارت است از استفاده از استعداد و ابزارهای قوی برای خلق خدماتی برتر و جلب رضایت کامل مسافران. در این میان آنلاین بودن خدماتی نظیر رزرو هتل داخلی با قابلیت دریافت آنی واچر، بلیط هواپیمای داخلی، تور داخلی و تور خارجی یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات‌رسانی "علاءالدین تراول" به شمار می‌آید. 

کارکنان ما هر روز تلاش می‌کنند در خلق بهترین خاطره‌ها و تجربه‌های مشتریان اثرگذار باشند. تیم حرفه‌ای و متخصص ما همیشه در پی ارائه خدماتی مطلوب، با کیفیت و مناسب برای مشتریان عزیز است. "علاءالدین تراول" مشتاق و مفتخر است که با نهایت سرعت ممکن، در کسب رضایت مشتریان خود از طریق توجه به خواسته‌هایشان و حتی تأثیر در افق دید و سطح توقعشان، گام بردارد و از طریق تولید محصول علمی‌تر، فنی‌تر و حرفه‌ای‌تر که مخاطبان و مشتاقان خود را دارد، خانواده‌ای همسان و سفر دوست را گرد‌هم آورد.


راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...