صفحه اصلی / رزرواسیون‌های آنلاین داخلی / رزرواسیون آنلاین سامیتا
رزرواسیون آنلاین سامیتا - تصویر 1

رزرواسیون آنلاین سامیتا

ایجاد شده: 29/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1399

در دهه 70 دنیای جذاب صفر و یک کامپیوتر ما را به سمت‌وسوی تأسیس یک شرکت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری کشاند. بعد از پشت سر گذاشتن چند سال فعالیت در همین زمینه و تولید نرم‌افزارهای مختلف ازجمله حسابداری و گذران فراز و نشیب‌های زیاد، اینترنت و کسب‌وکارهای اینترنتی جای خود را کم‌کم در جامعه باز کرد. هرروز شاهد ایجاد یک کسب‌وکار الکترونیکی بودیم، در همین راستا ما هم در حوزه گردشگری الکترونیکی پا به عرصه دنیای مجازی گذاشتیم، و با ایجاد یک سامانه بزرگ و قوی درزمینهٔ خدمات گردشگری و رزرو هتل به نام «رزرواسیون مهر» مسیر را ادامه دادیم. به لطف خداوند سایت به‌سرعت جایگاه اصلی خود را در بین کاربران پیدا کرد.

اکنون باگذشت چندین سال وفاداری مشتریان و به‌پاس تشکر و قدردانی تیم تحقیق و توسعه ضمن شناسایی نیازهای جدید مشتریان برآن شد که در سامانه‌ای قوی‌تر و بزرگ‌تر در حوزه گردشگری الکترونیکی به نام «samita» و دلگرمی به بیش از یک دهه تجربه در این حوزه با ارائه خدمات بیشتر و بهتر ازجمله: رزرو هتل آنلاین، خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار، مشاوره گردشگری و ... آمده است، تا زمینه‌ساز آرامش، صرفه‌جو در هزینه، صرفه‌جو در وقت، مطمئن، متنوع، در دسترس، کاربرپسند و دارای اطلاعات مفید در خدمت شما باشد.

خدا را شاکریم که در سال 95، ما شاهد گسترش گروه 2 نفرهٔ خود به بیش از 60 نفر هستیم و در 10 سال گذشته، به‌صورت موفقیت‌آمیزی توانستیم جامعه‌ای چند هزارنفری را مدیریت کرده، و حسن نیت خود را به مشتریان ثابت کنیم.



راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...