صفحه اصلی / رزرواسیون‌های آنلاین داخلی / رزرواسیون آنلاین اسنپ تریپ
رزرواسیون آنلاین اسنپ تریپ - تصویر 1

رزرواسیون آنلاین اسنپ تریپ

ایجاد شده: 8/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 20/خرداد/1399

ما چند جوان بودیم که تا فرصتی پیدا می‌کردیم راهی سفر می‌شدیم و انقدر سفر کرده بودیم که ایران را خوب می‌شناختیم و می‌دانستیم دیدنی‌های فراوانش چقدر می‌تواند حال آدم را عوض کند.

از آن طرف آدم‌هایی را می‌دیدیم که ناشناس‌بودن مقاصد باعث می‌شد سفرکردن را به چشم برنامه‌ای دور از دسترس ببینند. ما دلمان می‌خواست تجربه سفرکردن را با دیگران شریک شویم و همین ما را به فکر انداخت کاری کنیم که همه بتوانند متناسب با سلیقه‌شان بهترین مقصد را برای سفرشان انتخاب کنند و به‌سادگی به اقامتگاه‌های آن منطقه دسترسی داشته باشند.

از طرفی اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کردیم و از حال‌وهوای استارتاپ‌ها با خبر بودیم. این شد که به عنوان یک استارتاپ کارمان را با سایت «پین‌تاپین» شروع کردیم و این شانس را داشتیم که گروه‌اینترنتی‌ایران، سرمایه‌گذار استارتاپ‌های موفق اسنپ، اسنپ‌فود، بامیلو و اسکانو، از همان روزهای اول ما را هم به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌هایش انتخاب کند.

به این ترتیب در سال 94 یکی از خواهرخوانده‌های اسنپ شدیم و تا جایی که می‌توانستیم امکان رزرو آنلاین هتل‌های همه شهرهای ایران را فراهم کردیم. ما از همان زمان در کنار رزرو آنلاین هتل شهرهای مختلف، دیدنی‌هایشان را معرفی می‌کردیم که مسافرها بتوانند برنامه سفرشان را متناسب با علاقه‌مندی‌هایشان برنامه‌ریزی کنند.



راه‌های ارتباطی


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...