صفحه اصلی / اخبار داخلی / راه‌اندازی هتل اسکول در استان اردبیل با مشارکت موسسات بین‌المللی
راه‌اندازی هتل اسکول در استان اردبیل با مشارکت موسسات بین‌المللی  - تصویر 1

راه‌اندازی هتل اسکول در استان اردبیل با مشارکت موسسات بین‌المللی

ایجاد شده: 26/آذر/1397       آخرین ویرایش: 26/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به طرح‌های گام به گام این مرکز در زمینه اشتغال‌زایی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان به صورت عملی، اظهار داشت: با هدف توسعه صنعت گردشگری و حمایت از بخش هتلداری نسبت به راه‌اندازی "هتل اسکول" اقدام کردیم.

"اسحاق رسولی" ابراز داشت: امیدواریم با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بتوانیم آموزش‌های نوین و مدرن را در حوزه صنعت هتلداری به عنوان یک صنعت ظریف، لوکس و در عین حال پردرآمد، به وجود آوریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در ادامه از رایزنی با چندین موسسه بین‌المللی جهت مشارکت در تعیین و تعریف سرفصل‌های آموزشی این هتل اسکول خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی با مشارکت این موسسات به زودی برگزار خواهد شد و امیدواریم با استقبال مدیران و مالکان هتل در سرعین و سایر شهرهای استان، توسعه یابد و تقویت شود.

وی تصریح کرد: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با 16 طرح برگزیده از این ایده استقبال کرده و امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده بتوانیم در توسعه صنعت هتلداری و آموزش‌های کارآمد در این زمینه موفق، عمل کنیم.

وی افزود: برای ایجاد "هتل اسکول" بایستی تمامی مسئولان به ویژه مدیران هتلداری به این دید برسند که امروزه نیازمند نگاهی مدرن و جدید در عرصه هتلداری و گردشگری هستیم.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...