صفحه اصلی / اخبار داخلی / راه‌اندازی سامانه نظارت بر خدمات سفر به منظور شکایت از هتل‌های متخلف
راه‌اندازی سامانه نظارت بر خدمات سفر به منظور شکایت از هتل‌های متخلف - تصویر 1

راه‌اندازی سامانه نظارت بر خدمات سفر به منظور شکایت از هتل‌های متخلف

ایجاد شده: 13/اسفند/1397       آخرین ویرایش: 13/اسفند/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، اظهار داشت: گردشگران نوروزی می‌توانند با نصب و استفاده از اپلیکیشن کاربردی "سامانه نظارت بر خدمات سفر" هر گونه پیشنهاد، گزارش و یا شکایت از خدمات گردشگری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به متولی مربوطه منتقل و از روند نتایج حاصل، مطلع شوند.

"ولی تیموری" ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: اپلیکیشن "سامانه نظارت بر خدمات سفر" با هدف تکریم گردشگران و رعایت حقوق شهروندی با برقراری ارتباط همزمان میان گیرندگان خدمات حوزه گردشگری با اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر، راه‌اندازی شده است تا بدینوسیله گزارش‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را در زمینه‌های متنوع به ثبت برسانند.

وی تصریح کرد: گردشگران می‌توانند با نصب این اپلیکیشن در تلفن همراه خود، هر گونه نارضایتی از مراکز پذیرایی، مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، پایانه‌های مسافربری، مراکز درمانی و نیز کالاها و خدمات را در قالب گزارش و پیشنهاد به ثبت برسانند.

معاون گردشگری کشور با تشریح فرایند عملکرد این اپلیکیشن در بخش مراکز اقامتی، گفت: امکان ثبت هر گونه گزارش از کلیه مراکز اقامتی شامل هتل، متل، میهمانپذیر، هتل‌آپارتمان، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع اقامتی، کمپینگ، خانه مسافر و زائرسرا، تدارک دیده شده است تا زمینه پاسخگویی به انواع نارضایتی از جمله شرایط رزرو، عدم درج نرخ‌نامه در معرض دید، نوع برخورد، خدمات و سایر موارد، انجام پذیرد.

جهت دانلود اپلیکیشن "سامانه نظارت بر خدمات سفر" برای استفاده در سیستم عامل‌های Android و IOS از طریق لینک‌های زیر اقدام فرمائید.

دانلود اپلیکیشن سامانه نظارت بر خدمات سفر برای سیستم عامل Android

دانلود اپلیکیشن سامانه نظارت بر خدمات سفر برای سیستم عامل IOS


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...