صفحه اصلی / اخبار خارجی / راه‌اندازی برند جدید توسط بزرگترین شرکت هتلداری جنوب آسیا
راه‌اندازی برند جدید توسط بزرگترین شرکت هتلداری جنوب آسیا - تصویر 1

راه‌اندازی برند جدید توسط بزرگترین شرکت هتلداری جنوب آسیا

ایجاد شده: 8/اردیبهشت/1398       آخرین ویرایش: 10/اردیبهشت/1398

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، شرکت هتلداری هندی IHCL که بزرگترین شرکت هتلداری در منطقه آسیای جنوبی به حساب می‌آید، اخیرا از برند تجاری جدید خود با نام SeleQtions رونمایی کرده است. این برند جدید؛ مجموعه‌ای از هتل‌های معروف و متمایز را شامل می‌شود.

برند SeleQtions فعالیت خود را با 12 هتل در سراسر کشور هندوستان، آغاز کرده است. چشم‌انداز این برند، ایجاد تجارب فردی و منحصربفرد با استفاده از هتل‌های برجسته و معروف است که هر یک میراث و جذابیت خود را دارند.

رونمایی از این برند جدید، باعث خواهد شد تا شرکت IHCL به تعداد بیشتری از مسافران که تمایل به اقامت در هتل‌های متمایز را دارند، دسترسی داشته باشد. برند SeleQtions همچنین شامل هتل‌هایی می‌شود که بخشی از تاریخ یا تِم منحصربفردی را در قلب خود جای داده‌اند.

هتل‌های برند جدید شرکت IHCL تحت برند SeleQtions در هفت بازار اصلی کشور هندوستان، فعالیت می‌کنند که عبارتند از هتل President در بمبئی، هتل‌ها Ambassador و Connaught در دهلی نو، هتل Blue Diamond در پونا و در نهایت هتل‌های Cidade de Goa، Tajview و Agra and Devi Ratn در جیپور.

شرکت هتلداری IHCL برای هتل‌های مستقل، زیرساخت‌های قوی خود از جمله سیستم‌های رزرواسیون جهانی، برنامه وفاداری InnerCircle و پشتیبانی فروش و بازاریابی را ارائه می‌هد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...