صفحه اصلی / اخبار خارجی / راه‌اندازی برند جدید Hyatt Place توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt
راه‌اندازی برند جدید Hyatt Place توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt - تصویر 1

راه‌اندازی برند جدید Hyatt Place توسط گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt

ایجاد شده: 18/دی/1397       آخرین ویرایش: 19/دی/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt در پاسخ به نیازهای روزافزون میهمانان خود تصمیم گرفته تا برند Hyatt Place را اصلاح و در بازار صنعت هتلداری ارائه کند. پیش‌بینی می‌شود این برند جدید یکی از بهترین تجربه‌ها در این سطح از هتلداری را ارائه کند.

برند Hyatt Place طی پنج سال گذشته 75 درصد رشد داشته و در حال حاضر، مالکیت و مدیریت 350 هتل در بیش از 200 شهر در سراسر جهان را در اختیار دارد. 

گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt از اطلاعات مالکین هتل‌های زیرمجموعه خود و میهمانان آنان در راستای بروزرسانی این برند در طراحی، غذا، نوشیدنی و اصول سلامت استفاده می‌کند.در حقیقت این برند جدید قصد دارد تا تجربه میهمانان را از این طریق بهبود بخشد.

گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt با راه‌اندازی برند جدید خود قصد دارد با تمرکز بر سفارشی‌سازی خدمات، ارائه اختیارات بیشتر در سفر و ایجاد روابط عمیق‌تر با مشتریان همیشگی، برند خود را همواره تازه و بروز نگه دارد.

برند Hyatt Place در حقیت 12 سال پیش راه‌اندازی شد ولیکن هم‌اکنون اصلاح ساختاری و کلی آن در حال انجام است و به زودی معرفی خواهد شد. طراحی مجدد این برند هماهنگ با طرح توسعه جهانی گروه هتل‌های بین‌المللی Hyatt خواهد بود.

طراحی مجدد Hyatt Place هماهنگ با طرح توسعه جهانی گروه هتلهای Hyatt  خواهد بود. برند Hyatt Place طی پنج سال گذشته 75 درصد رشد داشته است و بیش از 305 هتل در بیش از 200 شهر در سراسر جهان در اختیار دارد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...