صفحه اصلی / اخبار خارجی / راهکارهای جدید صنعت گردشگری و هتلداری برای جذب گردشگران نسل Z
راهکارهای جدید صنعت گردشگری و هتلداری برای جذب گردشگران نسل Z - تصویر 1

راهکارهای جدید صنعت گردشگری و هتلداری برای جذب گردشگران نسل Z

ایجاد شده: دو روز قبل       آخرین ویرایش: دو روز قبل

به گزارش سرویس خارجی ایتنا ؛ طبق گزارش جدید منتشر شده توسط دانشکده گردشگری The Valley، صنعت گردشگری برای جذب نسل Z، اقدام به پیاده‌سازی راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته کرده است.

این نسل که با فناوری‌های دیجیتال رشد یافته، انتظارات متفاوتی از سفر و تفریح دارد، و صنعت گردشگری با درک این موضوع، در حال ایجاد تغییراتی گسترده برای ارائه تجربیات متمایز و تعاملی است.

شخصی‌سازی و تجربیات اختصاصی یکی از این راهکارهاست که در بخش هتلداری به شکل ویژه‌ای مورد توجه قرار گرفته است.

برخی از هتل‌ها امکاناتی را برای گیمرها فراهم کرده‌اند تا در طول اقامت خود به تمرین و رقابت بپردازند.

همچنین، امکاناتی نظیر پارک‌های اسکیت، دیوارهای صخره‌نوردی و فضاهای کاری اشتراکی نیز در حال اضافه شدن به هتل‌هاست تا تجربه‌ای خاص و سفارشی برای نسل زد فراهم شود.

ادغام واقعیت افزوده نیز یکی دیگر از رویکردهای نوآورانه است که به طور چشمگیری نحوه تعامل گردشگران با مقاصد گردشگری را تغییر داده است.

استفاده از اپلیکیشن‌هایی که به‌عنوان راهنمای مجازی عمل می‌کنند تا تجربه‌هایی که بازدیدکنندگان را به مشاهده گذشته مکان‌ها دعوت می‌کند و واقعیت افزوده که با ارائه محتوای تعاملی، تجربه گردشگری را به سطحی بالاتر ارتقا داده است.

بخش گردشگری همچنین به سراغ استراتژی‌های بازی‌سازی رفته است تا نسل Z را بیشتر درگیر کند.

از راهنماهای تعاملی و مجازی گرفته تا برگزاری مسابقات ورزش‌های الکترونیکی، همه این اقدامات با هدف جذب گردشگران جوان و تشویق به رزرو هتل‌ها و سفرها انجام می‌شود.

در حوزه غذا و رستوران‌ها، برخی از رستوران‌ها با استفاده از دیوارهای بصری ۳۶۰ درجه داستان پشت هر غذا را روایت می‌کنند و تجربه‌ای نوآورانه از ترکیب غذا با روایت‌های غوطه‌ورکننده ارائه می‌دهند.

در آخر این گزارش تأکید می‌کند که برای موفقیت در جذب نسل Z، صنعت گردشگری باید به سمت ارائه تجربه‌های تعاملی و شخصی‌سازی شده حرکت کند.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...