صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس جامع هتلداران کیش ؛ چالش ما کمبود نیروی کار با کیفیت است
رئیس جامع هتلداران کیش ؛ چالش ما کمبود نیروی کار با کیفیت است - تصویر 1

رئیس جامع هتلداران کیش ؛ چالش ما کمبود نیروی کار با کیفیت است

ایجاد شده: 21/آذر/1400       آخرین ویرایش: 21/آذر/1400

به گزارش هتل نیوز " مسیح اله صفا " رییس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: با خروج جزیره کیش از وضعیت قرمز کرونایی وبهبود وضعیت همه گیری کرونا در حال حاضر ۸۵ درصد هتل‌های کیش اشغال شده است.

صفا افزود: با خروج جزیره کیش از وضعیت قرمز کرونایی و اتمام پیک پنجم هتل‌های این جزیره از اول مهرامسال تا کنون روند مطلوبی را از نظر پذیرش مسافر طی می‌کنند.

او گفت: در این مدت میانگین سطح اشغال هتل‌ها ۸۵ درصد بوده و در برخی روز‌ها به بالاتر از ۹۰ درصد نیز رسیده است و برخی هتل‌ها در بعضی روز‌ها نیز حتی شاهد پذیرش ۱۰۰ درصدی بودند.

رییس جامعه هتلداران جزیره کیش گفت: اعضای این جامعه علی رغم افزایش پذیرش گردشگران، کماکان رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده اند و بازرسان جامعه نظارت‌های خود را از هتل‌ها تشدید کرده اند.

صفا افزود: در این جامعه هشت بازرس به صورت مستمر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و سایر موارد نظارت دارند و سعی می‌شود هر هتل به صورت هفتگی مورد بازدید و نظارت باشد.

او گفت: کارکنان هتل‌ها نیز موظف هستند در کنار ارایه خدمات هتلینگ به عنوان ناظر بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مسافران و همکاران خود فعالیت داشته باشند.

هم اکنون ۵۱ هتل شامل ۱۳ هتل پنج ستاره، ۱۴ هتل چهار ستاره،۱۳ هتل سه ستاره و چهار هتل ۲ ستاره در جزیره کیش فعال است.

این هتل‌ها در مجموع دارای ۱۶ هزار و ۵۰۰ تخت و پنج هزار و ۱۵ اتاق است که جامعه هتلداران فعالیت اعضای خود در زمان حاضر را منوط به رعایت شیوه نامه های بهداشتی کرده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...