صفحه اصلی / اخبار داخلی / رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ هر چه آمار درباره جام جهانی دادند، بلااستثنا دروغ بود
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ هر چه آمار درباره جام جهانی دادند، بلااستثنا دروغ بود - تصویر 1

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ هر چه آمار درباره جام جهانی دادند، بلااستثنا دروغ بود

ایجاد شده: 2/دی/1401       آخرین ویرایش: 2/دی/1401

به گزارش هتل نیوز، " حرمت‌الله رفیعی " رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ؛ ما در جام جهانی نه در فرستادن هوادار واقعی و سهمیه‌ای که برای ما درنظر گرفته بودند، موفق بودیم و نه در برگشت اینکه بتوانیم گردشگر خارجی جذب کنیم.  بخش دولتی این همه جلسه گذاشت و گفت امیر و وزیر قطر آمده‌اند، این‌ها با چه کسانی جلسه داشتند؟ همان‌ها باید پاسخ دهند.

او ادامه داد ؛ ما در بازی نبودیم، نمی‌دانیم که چه میزان هزینه کرده‌اند، ولی طبیعتا هزینه‌های سنگینی شده است. کشتی گرفته‌اید و این همه تبلیغات کرده‌اید، آیا این کشتی یک نفر مسافر را جابه‌جا کرد؟ اگر نشده، چرا پس هزینه کرده‌اید؟

وی افزود ؛ برای این کشتی اینقدر تبلیغات کردید وزیر برای افتتاح آن رفت، این افتتاح هزینه مادی و معنوی داشته است، اما یک مسافر را هم نبرده است.

" رفیعی " تاکید کرد ؛ آقایان گفتند به کشتی ما جا ندادند، اما الان وقت گفتن "جا ندادند"، نیست. آن زمانی که می‌خواستید برای کشتی هزینه کنید باید به فکر جای آن هم می‌بودید، دیگر الان نمی‌توانید بهانه بیاورید.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی افزود ؛ هر چه آمار در شش، هفت ماه گذشته درباره جام جهانی دادند، بلااستثنا دروغ بود و هر هزینه‌ای که کردیم جفا بود.



برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...