صفحه اصلی / اخبار داخلی / دیجیتال مارکتینگ؛ پیشران تحول دیجیتال در صنعت گردشگری
دیجیتال مارکتینگ؛ پیشران تحول دیجیتال در صنعت گردشگری - تصویر 1

دیجیتال مارکتینگ؛ پیشران تحول دیجیتال در صنعت گردشگری

ایجاد شده: 22/مرداد/1397       آخرین ویرایش: 22/مرداد/1397

گردشگری در صدر فهرست صنایعی است که بیشترین تاثیرات تحول دیجیتال را تجربه کرده و به همین علت شعار جهانی گردشگری در سال 2018 تحت عنوان “گردشگری و تحول دیجیتال” نام گرفته است.

به گزارش هتل‌نیوز، فعالان صنعت گردشگری و میهمان‌نوازی برای حفظ و توسعه سهم خود از بازار باید بتوانند خودشان را با تحولات بسیار سریع حوزه دیجیتال هماهنگ کنند که موثرترین راه آن استفاده از ابزارهای دیجیتال در بازاریابی و تبلیغات است.

در بازاریابی دیجیتال این فرصت فراهم است تا مشتریان سوالات خود را به راحتی مطرح کنند و تجربیات شخصی و یا حتی نظرات مثبت و منفی خود رو به اشتراک بگذارند.

مطالعات نشان می‌دهد 95 درصد مشتریان قبل از رزرو، نظرات دیگر کاربران در شبکه های اجتماعی را خوانده‌اند پس در نتیجه شما باید جایی را پیدا کنید که کاربران هدف شما فعال هستند و وقت خود را با کاربران غیرهدفمند هدر ندهید‌.

کابران تمایل به بازدید و خرید از سایت‌هایی دارند که در صفحات اول جستجو ظاهر می‌شوند. استفاده از ابزار SEO به آژانس مسافرتی شما کمک می‌کند تا در بالای نتایج موتور جستجو قرار بگیرید.

حضور قوی در رسانه‌های اجتماعی به برندسازی نام شما و حتی به جذب گردشگران در سطح جهانی کمک می‌کند. شما می‌توانید مشتریان خود را در رسانه‌های اجتماعی درگیر کنید و با اشتراک گذاشتن پست‌های جالب و مفید، مشتریان بالقوه خود را برای قراردادهای بعدی، جذب کنید.

شما با استفاده از ابزار “گوگل ادوردز” می‌توانید به صورت کاملا هدفمند، تبلیغات خودتان را در جستجوهای گوگل نشان دهید. همچنین می‌توانید رفتار مشتری را تجزیه تحلیل کرده و به بهبود تجربه‌های سفر آنها کمک کنید.

در سمینار تخصصی “بازاریابی دیجیتال در صنعت گردشگری و میهمان‌نوازی” شما می‌توانید با نکات مدیریتی و اجرایی، تجربه‌ها و عوامل کلیدی موفقیت در این حوزه آشنا شوید.

همچنین در 8 کارگاه تخصصی طی دو روز، پرکاربردترین ابزارهای “دیجیتال مارکتینگ” را فرا می‌گیرید.

زمان: 24 الی 26 مردادماه

مکان: هتل لاله تهران

جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق لینک Evand.com/TourismDM و یا شماره تلفن‌های 66521537 و 66510922 اقدام فرمائید.

کد تخفیف ویژه هتل‌نیوز جهت شرکت در این سمینار: HNE


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...