صفحه اصلی / اخبار داخلی / دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس؛ از هم‌گرایی بخش‌های خصوصی و دولتی تا برگزاری نشست‌های تشکل‌های گردشگری
دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس؛ از هم‌گرایی بخش‌های خصوصی و دولتی تا برگزاری نشست‌های تشکل‌های گردشگری - تصویر 1

دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس؛ از هم‌گرایی بخش‌های خصوصی و دولتی تا برگزاری نشست‌های تشکل‌های گردشگری

ایجاد شده: 19/آذر/1397       آخرین ویرایش: 19/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز، معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در رابطه با برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس طی روزهای 21 تا 24 آذرماه سال جاری، اظهار داشت: این نمایشگاه مصداق بارز و تبلور واقعی هم‌گرایی بخش‌های خصوصی و دولتی است.

"حسین اربابی" با تاکید بر نقش تاثیرگذار برپایی نمایشگاه‌ها در به وجود آمدن بسترهای سرمایه‌گذاری، ابراز داشت: برپایی نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس از اتفاقات بزرگ در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی کشور است که اجرای آن به شکل بی‌نظیری توسط بخش غیر دولتی و با سیاست‌گذاری، حمایت و نظارت دولت برگزار می‌شود.

"اربابی" ادامه داد: اجرای نمایشگاه به صورت تخصصی با سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس که انصافا تا این لحظه به شکل عالی برگزار کرده و امسال نیز نمایشگاه را با بهره‌گیری از تجارب سال گذشته و رفع نقاط ضعف، به شکلی جامع و کامل برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در سال جاری برای دومین بار پیاپی توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود و بایستی از ریاست محترم سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تشکر کرد که با یک برون‌سپاری بسیار ارزشمند و شجاعانه، شکوفایی ظرفیت‌های بخش خصوصی در این نمایشگاه را رقم زد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس در فضای 17 هزار متر مربعی، گردشگری سلامت را یکی از نقاط قوت گردشگری کشور خواند و افزود: این دوره از نمایشگاه با اتکا به محورهای مختلف و قابل اعتنای گردشگری نظیر گردشگری سلامت، میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

وی افزود: ما از توانمندی و استعداد زیادی برای جذب مخاطبان از کشورهای مختلف در حوزه گردشگری سلامت برخوردار هستیم و می‌توانیم با بهره‌گیری از توانمندی‌های خود در بخش‌هایی نظیر ارائه خدمات تورها، خدمات حمل و نقل و نظایر آن می‌توانیم نقاط قوت خود را توسعه بخشیم.

"حسین اربابی" با اشاره به برنامه‌های جانبی دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، گفت: در این نمایشگاه، دوره توانمندسازی سمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد با حضور بیش از 100 سازمان مردم نهاد، برگزار خواهد شد تا در تعامل نزدیک با مسئولان مشکلات این بخش نیز حل شود.

وی ادامه داد: نشست‌های مجمع عمومی جامعه هتلداران با حضور اعضای تمامی 31 استان و مناطق آزاد و نمونه گردشگری، هیات مدیره آژانس‌های مسافرتی، راهنمایان تور و تمامی کنشگران حوزه گردشگری نیز در حاشیه دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، برگزار خواهد شد.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین گفت: برگزاری 10 نشست و سمینار علمی - آموزشی با محوریت موضوعاتی نظیر غذا، سلامت، سرمایه‌گذاری و بازاریابی در گردشگری از دیگر بخش‌هایی است که برای پویایی و رونق ببیشتر این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان در خصوص حضور شرکت‌های بین‌المللی در این نمایشگاه نیز گفت: حضور شش کشور ترکیه، اندونزی، امارات، هندوستان، سنگاپور و عمان در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، قطعی شده است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...