صفحه اصلی / اخبار داخلی / دعوت از سایت‌های فروش آنلاین خدمات گردشگری برای انجام مناظره
دعوت از سایت‌های فروش آنلاین خدمات گردشگری برای انجام مناظره  - تصویر 1

دعوت از سایت‌های فروش آنلاین خدمات گردشگری برای انجام مناظره

ایجاد شده: 13/آذر/1397       آخرین ویرایش: 14/آذر/1397

به گزارش هتل‌نیوز و به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، نمایندگان وب‌سایت‌های فروش آنلاین بلیت را جهت شفاف‌سازی در خصوص اخبار منتشر شده به مناظره در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، دعوت کرد.

"حرمت‌الله رفیعی" با اشاره به نامه ارسال شده برای رئیس یکی از وب‌سایت‌های فروش بلیت، اظهار داشت: سایت‌های فروش بلیت با انتشار وسیع خبر شکایت از خودشان می‌خواهند دست‌هایشان را تمیز نشان دهند؛ در صورتی که اصلا این طور نیست.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران ضمن اعلام آمادگی جهت انجام مناظره با نمایندگان این وب‌سایت‌ها در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه، ابراز داشت: این افراد نیز برای مناظره با حضور خبرنگاران اعلام آمادگی کنند تا مشخص شود چه کسی قانونی و چه کسی غیرقانونی حرف می‌زند.

وی افزود: هدف نهایی این افراد این است که از خلاف خود بهره‌برداری سیاسی کنند و بر همین اساس با قدرت می‌گویم توضیحی که از دیروز تا به حال از ایشان در سایت‌های مختلف منتشر شده، دروغ است. 

"حرمت‌الله رفیعی" ادامه داد: اگر اینگونه نبود، سه ماه پیش این دسته از سایت‌ها را به جرم گران‌فروشی نمی‌بستند. صاحبان این سایت‌ها می‌گویند کارمان قانونی است ولی با این کار علاوه بر مردم به پنج هزار آژانس نیز لطمه وارد می‌کنند.

وی افزود: باید پرسید چه کسانی پشت این سایت‌ها هستند که این افراد هر کاری می‌خواهند را انجام می‌دهند؟ این افراد با اقدامات خود چندین هزار نفر را بیکار می‌کنند و این موضوع خلاف انصاف است.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...