صفحه اصلی / اخبار داخلی / دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی، ابلاغ و تشکل حرفه‌ای آن نیز شکل گرفته است
دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی، ابلاغ و تشکل حرفه‌ای آن نیز شکل گرفته است - تصویر 1

دستورالعمل کسب و کار گردشگری در فضای مجازی، ابلاغ و تشکل حرفه‌ای آن نیز شکل گرفته است

ایجاد شده: 28/دی/1398       آخرین ویرایش: 28/دی/1398

به گزارش هتل‌نیوز، ششمین همایش دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری شب گذشته ( 27 دی‌ماه ) با حضور معاون گردشگری کشور در هتل اسپیناس پالاس تهران، برگزار شد.

معاون گردشگری کشور ضمن تقاضا از فعالان این حوزه، اصحاب رسانه و مردم برای عدم بازنشر اخبار منفی از ایران در فضای مجازی در خصوص تاثیر واقع اخیر در صنعت گردشگری، اظهار داشت: نگران وضع موجود نیستیم زیرا برنامه ریکاوری گردشگری در حال اجراست.

"ولی تیموری" اظهار داشت: اخبار بد هیچ وقت فعالان گردشگری را مایوس نمی‎کند و برای اینکه ایران مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی شود، همواره تلاش می‌کنیم. وقایع و اتفاقات تلخ در کشورهای دیگر هم رخ داده ولی مهم این است که برنامه داشته باشیم.

"تیموری" با اشاره به اینکه برای خروج از این وضعیت ناخواسته، برنامه‌ریزی شده است، گفت: فعالیت‌های روتین گردشگری همچون شرکت در نمایشگاه‌ها را ادامه می‌دهیم. هم‌اکنون در نمایشگاه اشتوتگارت آلمان حضور داریم و به زودی نیز به نمایشگاه فیتور در اسپانیا می‌رویم. بعد از آن نیز نمایشگاه‌های تهران و آلمان را در پیش داریم.

معاون گردشگری کشور در ادامه گفت: به محض اینکه آرامش در کشور برقرار شود، گردشگری بار دیگر به روزهای اوج خود باز می‌گردد. البته این روزها باید حواسمان بیشتر باشد که نتیجه تلاش‌های چندساله با تولید محتوای منفی و انتشار آن در فضای مجازی از بین نرود.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرات فناوری دیجیتال در حیات گردشگری، گفت: همچنان که با همه سختی‌ها و استفاده از تمام توان بخش خصوصی و دولتی، تلاش می‌کنیم تا ایران را به عنوان یک مقصد گردشگری به دنیا معرفی کنیم، باید بدانیم این زحمات وقتی به نتیجه می‌رسد که مستمر باشد.

"ولی تیموری" تصریح کرد: تکنولوژی به همان اندازه که به معرفی داشته‌های ایران به عنوان مقصد گردشگری کمک می‌کند به همان اندازه می‌تواند با انتشار محتوا و اخبار منفی، یک کشور را به عنوان مقصد بد مطرح کند.

معاون گردشگری کشور در پایان، فضای کسب و کار گردشگری در کشور را آماده دانست و اظهار داشت: دستورالعمل کسب و کار فضای مجازی هفته گذشته و پس از مشورت با فعالان گردشگری، ابالاغ شده است. از سوی دیگر تشکل حرفه‌ای آن در بخش خصوصی نیز شکل گرفته و منع قانونی آن برطرف شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...