صفحه اصلی / اخبار داخلی / در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز مطرح شد؛ گردشگرى سلامت را سلامت مديريت می‌كنيم
در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز مطرح شد؛ گردشگرى سلامت را سلامت مديريت می‌كنيم - تصویر 1

در گفتگوی اختصاصی با هتل‌نیوز مطرح شد؛ گردشگرى سلامت را سلامت مديريت می‌كنيم

ایجاد شده: 5/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 5/خرداد/1398

با توجه به رشد گردشگری سلامت در سال‌های اخیر در ایران، نیاز به راه‌اندازی و استقرار یک سیستم جامع گردشگری سلامت ( core system ) بیشتر از پیش، احساس می‌شود.

در بررسی شرکت‌های نرم‌افزاری فعال در بازار ایران، گروه "آواگستر آینده" پیشرو در نوآوری و ارائه خدمات B2B، سیستم جامع گردشگری سلامت شامل انتخاب و بررسی پزشکان، بیمارستان، کلینیک و خدمات درمانی بوده و علاوه بر این امکان رزرو هتل، هتل بیمارستان، بلیط، ترانسفر و سایر خدمات گردشگری را فراهم آورده است.

این سیستم با ارائه خدمات به 2733 آژانس هواپیمایی، جایگاه ویژه‌ای را در بخش گردشگری سلامت در کشور داراست. شعار سازمانی شرکت "آوا گستر آینده" در حوزه گردشگری سلامت، عبارت است از: گردشگری سلامت را سلامت مدیریت می‌کنیم.

شرکت "آوا گستر آینده" در سال 2000 میلادی تاسیس شده است و هم‌اکنون به بیش از 10000 کاربر آنلاین، خدمات ارائه می‌دهد. این خدمات که شامل هتل، پرواز، تور، بیمه و ترانسفر می‌شود در تمامی روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته و با توجه به نیازهای کاربران از جمله اتصال به درگاه‌های بانکی، دریافت بلیط، واچر و هرآنچه مورد نیاز کاربر است، ارائه می‌‌شود.

از جمله مهمترین خدمات شرکت "آوا گستر آینده" می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ 

  • رزرو آنلاین 386000 هتل در ۳6000 مسیر گردشگری
  • پرواز به 9500 فرودگاه در ۶۲ کشور ( رزرو پرواز SOTO و پرداخت به صورت ریالی )
  • ترانسفر فرودگاهی 
  • اجاره خودرو در سراسر دنیا 
  • گشت شهری برای بیش از 36000 مقصد گردشگری
  • پروازهای چارتری سراسر دنیا 
  • دریافت آنی واچر به صورت کاملا آنلاین 
  • ارائه خدمات گردشگری سلامت

شرکت "آوا گستر آینده" همچنین ارائه‌دهنده اولین و تنها سیستم جامع رزرواسیون آنلاین B2B ویژه شرکت‌ها، موسسات و آژانس‌های هواپیمایی است. در حال حاضر در اکثر شرکت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی، مشتریان پس از انتخاب مقصد گردشگری و یا بلیط هواپیما، درخواست خود را ثبت و پس از بررسی درخواست توسط کارگزار، تائیدیه نهایی، ثبت و رزرواسیون انجام می‌شود اما با استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین B2B شرکت "آوا گستر آینده" تمامی درخواست‌ها به صورت مستقیم و بدون وقفه توسط کاربر ثبت و نهایی می‌شود.

هدف اصلی شرکت "آوا گستر آینده" به عنوان سازمانی دانش‌محور و با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و متعهد، ارائه خدمات جامع و سرویس‌های متنوع گردشگری در حوزه‌های مختلف با توجه به نیاز کاربر و کاهش هزینه‌ها با حذف واسطه برای سازمان‌ها، شرکت‌ها، آژانس‌های هواپیمایی و مشتریان خانگی از طریق مدیریت بر فرایند مهندسی بازاریابی، اجرا و فروش است. 

از دیگر اهداف عالی شرکت "آوا گستر آینده" می‌توان به حفظ ارزش سرمایه و ایجاد ارزش افزوده حداکثری و همچنین ایجاد گردش مالی و تامین منابع مالی مورد نیاز جهت ادامه فعالیت‌های هلدینگ در زمینه گردشگری، اشاره کرد.  

وب‌سایت هلدینگ گردشگری آوا گستر آینده: www.agagroup.holiday

تلفن‌های تماس: 02188365991 و 02143903


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...