صفحه اصلی / اخبار داخلی / در سال جاری 30 تا 40 درصد کاهش گردشگر داشته‌ایم / دو نرخی شدن قیمت هتل‌ها بسیار مهم است
در سال جاری 30 تا 40 درصد کاهش گردشگر داشته‌ایم / دو نرخی شدن قیمت هتل‌ها بسیار مهم است - تصویر 1

در سال جاری 30 تا 40 درصد کاهش گردشگر داشته‌ایم / دو نرخی شدن قیمت هتل‌ها بسیار مهم است

ایجاد شده: 30/مهر/1397       آخرین ویرایش: 30/مهر/1397

رئیس جامعه هتلداران اصفهان با اشاره به وضعیت گردشگری این استان در سال جاری، اظهار داشت: در شرایط سیاسی فعلی، میزان ورود گردشگران تحت‌الشعاع قرار گرفته و رکودی در بحث گردشگری ایجاد شده است. در واقع با کاهش 30 الی 40 درصدی میزان گردشگران مواجه بوده‌ایم.

"کریم بیگی" ابراز داشت: در حال حاضر تصمیمات جدیدی در رابطه با موضوع گردشگری گرفته شده است که یکی از این تصمیمات، دو نرخی کردن هزینه اقامت توریست‌های داخلی و خارجی است.

به گزارش هتل‌نیوز، وی تصریح کرد: این اقدام که البته نیاز به مجوزهای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز دارد، بسیار تاثیرگذار و از نظر درآمدی مهم خواهد بود.

"بیگی" ابراز داشت: در حال حاضر حجم ورود گردشگران اروپایی و آمریکایی کمتر شده و موضوع گردشگران ورودی به ایران غالبا زیارتی است و گردشگران عرب نیز به دلیل به صرفه بودن سفر به ایران، ورودشان چند برابر شده است.

وی به دیگر مشکلات صنعت هتلداری کشور در شرایط فعلی نیز اشاره کرد و گفت: در مصارف آب قوانین جدیدی گذاشته‌اند که بر اساس آن هتل‌ها به دلیل مازاد مصرف، چندین برابر جریمه می‌شوند. این در حالی است که در هتلی که هتلداران اختیاری در آب مصرفی ندارند این قانون نمی‌تواند اجرایی شود.

 


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...