صفحه اصلی / اخبار داخلی / دبیرکل سازمان جهانی گردشگری: ایران از نظر گردشگری بسیار غنی و به میهمان‌نوازی معروف است

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری: ایران از نظر گردشگری بسیار غنی و به میهمان‌نوازی معروف است

ایجاد شده: 20/آبان/1397       آخرین ویرایش: 21/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز، نشست خبری دکتر "علی‌اصغر مونسان" رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و "زوراب پولولیکا شویلی" دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) ظهر امروز و در محل کاخ گلستان تهران، برگزار شد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه حاضر در این نشست، اظهار داشت: میهمان‌نوازی یکی از مولفه‌های اصلی صنعت گردشگری اسن که ایران نیز به این مهم معروف است. از سوی دیگر ایران کشوری است که از نظر گردشگری غنی است و هر کسی باید از آن دیدن کند.

"زوراب پولولیکا شویلی" ابراز داشت: حضور ما و نمایندگانی از 27 کشور سراسر جهان در ایران و شهر همدان، شاهدی است به این مدعا که ایران جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد.

وی افزود: این 27 کشور می‌توانند 27 ارتباط تجاری رقم بزنند و بنابراین بسیار خوشحالم که این مراسم فردا در همدان برگزار می‌شود زیرا می‌تواند مقصد گردشگری جدیدی جدا از تهران، اصفهان و شیراز باشد. ما اینجا هستیم تا از گردشگری در ایران حمایت و کمک کنیم تا گردشگری، توسعه و رونق پیدا کند.

لازم به ذکر است، چهلیمن نشست سراسری اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری ( UNWTO ) و همچنین سمینار بین‌المللی بهره‌گیری گردشگری فرهنگی از نوآوری و فناوری، فردا ( دوشنبه 21 آبان ) با حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، رئیس و معاونین سازمان میراث فرهنگی و جمعی دیگر از مسئولان گردشگری ایران و 27 کشور از سراسر جهان در محل سالن استانداری همدان، برگزار خواهد شد.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...