صفحه اصلی / اخبار خارجی / خانه‌های سیار در کوه‌های آلپ؛ ایده‌ای جدید و خلاقانه از گروه هتل‌های Accor
خانه‌های سیار در کوه‌های آلپ؛ ایده‌ای جدید و خلاقانه از گروه هتل‌های Accor - تصویر 1

خانه‌های سیار در کوه‌های آلپ؛ ایده‌ای جدید و خلاقانه از گروه هتل‌های Accor

ایجاد شده: 1/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 3/بهمن/1397

گروه هتل‌های بین‌المللی مفهومی جدید از اقامت در کوه‌های آلپ را راه‌اندازی کرده است. مجموعه Avoriaz شامل کانتینرهایی است که از چوب ساخته و به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا تاثیر منفی کمتری بر چشم‌انداز طبیعی منطقه داشته باشند.

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، این مجموعه در عین انعطاف‌پذیری و تحرک، مناسب میهمانان و گردشگران اسکی دوست است.

گروه هتل‌های بین‌المللی Accor فرانسه طی یک سال گذشته و در رویدادهایی مانند LeMans و جشنواره معماری Bordeaux Architecture Biennale مفهوم جدیدی از هتل‌ها را تجربه کرده که قرار است برای اولین بار در برابر عموم به نمایش گذاشته شود.

یکی از تجربیات جدید گروه هتلداری Accor نصب و راه‌اندازی اقامتگاه‌های سیاری است که می‌توان برای کنفرانس‌ها و رویدادها از جایی به جای دیگر منتقل کرد. این اقامتگاه‌های سیار قرار است به زودی برای اقامت اسکی‌بازان به کوه‌های آلپ، منتقل شوند.

این اقامتگاه جدید که با نام "آشیانه‌های پروازی" شناخته می‌شود که توسط طراح مشهوری طراحی شده است. طراحی متفکرانه و خلاقانه این کانتینرها باعث راحتی و آسایش میهمانان خواهد بود.

خلاقیت ایده این اقامتگاه علاوه بر سیار بودن به ترتیب قرار گرفتن کانتینرها در کنار یکدیگر و تاثیر کم آنها روی محیط اطراف مربوط است و به همین دلیل، این نوع اقامتگاه‌ها در مناطقی از طبیعت ایجاد می‌شوند که نیاز به حفاظت دارند.

از سوی دیگر این اقامتگاه به میهمانان اجازه می‌دهد تا ارتباط خوبی با مقصد ایجاد کنند و همچنین به محض خروج از اتاق بر روی برف‌ها اسکی کنند.

کانتینرها از طریق پیاده‌رو و سکوهای مجاور به یکدیگر مرتبط هستند و به میهمانان امکان معاشرت و گفتگو با هم را می‌دهند. همچنین یک طرف از این کانتینرها به طور کامل از شیشه ساخته شده‌اند که دیدی باور نکردنی از اطراف به دست می‌دهد.

لازم به ذکر است در حال حاضر حدود 20 واحد اقامتی در این پیست اسکی قرار گرفته که بر روی ستون‌ها قرار دارند و به زمین نصب شده است. این واحدها مجهز به یک تخت، سیستم گرمایش و سرمایش و فضای خصوصی شبیه به تراس هستند.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...