صفحه اصلی / اخبار داخلی / حفظ نیروی انسانی مهمترین دغدغه هتلداران است
حفظ نیروی انسانی مهمترین دغدغه هتلداران است - تصویر 1

حفظ نیروی انسانی مهمترین دغدغه هتلداران است

ایجاد شده: 31/اردیبهشت/1399       آخرین ویرایش: 31/اردیبهشت/1399

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه هتلداران ایران در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در هتل‌های سراسر کشور، اظهار داشت: از روز اول سلامت میهمانان برای هتلداران در اولویت قرار داشت و اقدامات لازم نیز در این زمینه انجام شد.

"جمشید حمزه‌زاده" با اعلام اینکه پروتکل‌های بهداشتی از سوی وزارت گردشگری و وزارت بهداشت به تمامی تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌ها و مراکز اقامتی ابلاغ شده است، ابراز داشت: ضمن اینکه پروتکل‌ها رعایت می‌شود، هتل‌ها به طور مرتب ضدعفونی شده، تمامی مهمانان بدون استثنا تب‌سنجی می‌شوند و سلامت کارکنان هتل‌ها نیز مداوم کنترل می‌شود تا بدون دغدغه بتوانند خدمات شایسته‌ای را در راستای تأمین سلامت گردشگران ارائه کنند.

"حمزه‌زاده" افزود: خوشبختانه با تعامل نزدیکی که با وزارت گردشگری و وزارت بهداشت داریم، این اقدامات به نحو احسن انجام شده است.

رئیس جامعه هتلداران ایران در ادامه به مشکلات هتل‌ها و مراکز اقامتی کشور در ایّام بحران کرونا، اشاره کرد و گفت: مهمترین مشکل ما در درجه اول کارکنان هتل‌ها بودند. نزدیک به 80 هزار نفر نیروی کار در بخش هتل‌ها و در کل صنعت گردشگری نیز 240 هزار نفر فعالیت می‌کنند که از روز اول تعداد زیادی از آن‌ها بیکار شدند.

وی تصریح کرد: دغدغه اکثر هتلداران این بود تا جایی که ممکن است حقوق آن‌ها را تأمین کنند. در حقیقت مشکل اصلی ما حفظ اشتغال بود. در درجه بعدی درآمد هتل‌ها صفر شد و نه ‌تنها طی سه ماه گذشته درآمدی نداشتیم بلکه هزینه مازاد نیز داشتیم.

رئیس جامعه هتلداران و دبیر مجمع تشکل‌های ملی گردشگری ایران در پایان گفت: جامعه هتلداران طی سه ماه اسفند، فروردین و اردیبهشت‌ماه بالغ بر 4500 میلیارد تومان ضرر مالی کرده است و برای جبران بخشی از این خسارت، خواستار تسهیلاتی مانند دریافت بیمه بیکاری، بخشودگی سهم بیمه کارفرما تا پایان شهریور و... است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...