صفحه اصلی / اخبار داخلی / حضور پر قدرت جامعه هتلداران ایران در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس
حضور پر قدرت جامعه هتلداران ایران در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس  - تصویر 1

حضور پر قدرت جامعه هتلداران ایران در دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس

ایجاد شده: 13/آبان/1397       آخرین ویرایش: 14/آبان/1397

"جمشید حمزه‌زاده" رئیس جامعه هتلداران ایران ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه گردشگری استان فارس در توسعه و رونق صنعت گردشگری کشور از حضور پر قدرت جامعه هتلداران ایران در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش هتل‌نیوز، نشست خبری و آئین رونمایی از پوستر دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری استان فارس، عصر امروز ( 13 آبان‌ماه ) در محل سالن "ملل" هتل هویزه تهران برگزار شد.

رئیس جامعه هتلداران ایران، اظهار داشت: استان فارس به ویژه شهر شیراز یکی از مقاصد اصلی گردشگری ایران است که در صنعت گردشگری کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

"جمشید حمزه‌زاده" ابراز داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی در استان فارس در بحث توسعه صنعت گردشگری و ارتقای کیفیت خدمات گردشگری علی‌الخصوص هتلداری بسیار موثر است و جامعه هتلداران ایران نیز به عنوان تنها تشکل رسمی صنعت هتلداری این فرصت را مغتنم می‌شمارد.

"حمزه‌زاه" تصریح کرد: طی مذاکراتی که با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس انجام شده است، جامعه هتلداران ایران به طور جدی و به اشکال مختلف در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی افزود: بسیاری از هتل‌ها به صورت مستقل و در راستای معرفی هر چه بهتر خدمات خود در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و از سوی دیگر همایش سراسری روسای جوامع هتلداری ایران نیز همزمان با این نمایشگاه و در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: همچنین با هماهنگی انجام شده با جناب آقای "سیادتان" عضو محترم هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران و رئیس جامعه هتلداران استان فارس، کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران هتل با هدف بروزرسانی و ارتقای سطح معلومات همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس، برگزار خواهد شد.

رئیس جامعه هتلداران ایران در پایان گفت: از سوی دیگر در این نمایشگاه بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات هتلداری نیز حضور خواهند داشت که ارتباط و آشنایی مدیران هتل و واحدهای اقامتی سراسر کشور با این شرکت‌ها، گامی خواهد بود در راستای دسترسی به یکی از اهداف مهم جامعه هتلداران ایران یعنی تامین تجهیزات هتل‌ها در داخل کشور که خوشبختانه این امر امروز بیش از 90 درصد محقق شده است.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...