صفحه اصلی / اخبار داخلی / حضور شرکت‌های ایرانی در 8 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری + اطلاعات و جزئیات
حضور شرکت‌های ایرانی در 8 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری + اطلاعات و جزئیات  - تصویر 1

حضور شرکت‌های ایرانی در 8 نمایشگاه بین‌المللی گردشگری + اطلاعات و جزئیات

ایجاد شده: 28/آذر/1397       آخرین ویرایش: 16/دی/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس جامعه تورگردانان از حضور شرکت‌های ایرانی در 8 نمایشگاه خارجی و رویداد بین‌المللی تا پایان فروردین‌ماه سال آتی به منظور معرفی و تبلیغات هر چه بیشتر جهت جذب گردشگران خارجی، خبر داد. در ادامه نگاهی داریم به این 8 نمایشگاه خارجی؛

1 - اولین نمایشگاهی که در پیش داریم از 9 تا 13 ژانویه مصادف با ۱۹ تا ۲۳ دی‌ماه در "هلند" برگزار می‌شود. نمایشگاهی که عامل ایرانی آن یکی از شرکت‌های وابسته به سازمان میراث‌فرهنگی است و حداقل هزینه‌ای زمین و ساخت غرفه، ۸۰ هزار یورو برآورد شده است. 

2 - نمایشگاه "وین" در کشور اتریش، رویداد بعدی است. این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ ژانویه مصادف با ۲۰ تا ۲۳ دی ماه برگزار می‌شود و کارگزار ایرانی آن، کانون اتومبیل‌رانی است. هنوز زمین و شرکت‌کنندگان ایرانی در این نمایشگاه مشخص نشده و نمی‌توان هزینه‌ای را برای آن تخمین زد.

3 - نمایشگاه Fitur اسپانیا یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری به ‌شمار می‌رود. زمین ایران در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰ مترمربع است و طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ ژانویه مصادف با 3 تا 7 بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. هزینه این نمایشگاه نیز به نوع ساخت آن بستگی دارد و هنوز مشخص نیست ولیکن تقریبا می‌توان گفت حداقل هزینه زمین و غرفه در این نمایشگاه، چیزی در حدود 130 تا 140 هزار یورو خواهد بود.

4 - نمایشگاه BIT میلان، نمایشگاه بعدی است که 10 تا 12 فوریه مصادف با ۲۱ تا ۲۳ بهمن برگزار می‌شود. ایران در این نمایشگاه ۶۰ تا ۸۰ متر مربع زمین دارد و 6 تا 7 آژانس ایرانی در آن شرکت می‌کنند.

5 - بعد از ایتالیا، نمایشگاه ITB برلین را خواهیم داشت که از تاریخ ۶ تا ۱۰ مارس مصادف با ۱۵ تا ۱۹ اسفندماه برگزار خواهد شد. این نمایشگاه‌ مهم‌ترین نمایشگاه جهانگردی و گردشگری جهان به حساب می‌آید و جامعه تورگردانان آن را برگزار می‌کند. متراژ سالن ایران در این رویداد به ۱۱۸۰ مترمربع رسیده‌ است هزینه این نمایشگاه برای شرکت‌کنندگان ایرانی در مجموع نزدیک به ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار یورو تمام خواهد شد.

6 - بعد از نمایشگاه برلین، نمایشگاهی در روسیه داریم اما این دو نمایشگاه اخیر در فاصله نزدیکی به‌ یکدیگر برگزار می‌شوند و به همین دلیل، بسیاری از همکاران ما امکان حضور در روسیه را ندارند.

7 - یک نمایشگاه در باکوی آذربایجان داریم که در روزهای 15 تا 17 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.

8 - از ۲۷‌ تا ۲۹ فروردین‌ماه، نمایشگاه چین را در پیش داریم که حدود ۱۲ تا ۱۳ آژانس ایرانی در آن حضور خواهند داشت.



جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...