صفحه اصلی / اخبار داخلی / حضور 250 میهمان داخلی و خارجی از 17 کشور جهان در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو
حضور 250 میهمان داخلی و خارجی از 17 کشور جهان در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو - تصویر 1

حضور 250 میهمان داخلی و خارجی از 17 کشور جهان در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو

ایجاد شده: 27/خرداد/1398       آخرین ویرایش: 27/خرداد/1398

به گزارش هتل‌نیوز، عضو هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران از حضور 250 نفر میهمان داخلی و خارجی در دومین همایش و کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اِکو در اردبیل خبر داد و اظهار داشت: این رویداد در مقایسه با دوره قبل با استقبال بی‌نظیر میهمانان خارجی مواجه شده به طوری که سرمایه‌گذاران و میهمانانی در سطوح مختلف از کشورهای یونان، انگلستان، ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، روسیه، عمان، قرقیزستان، آلمان، هندوستان و مالزی، حضور خواهند داشت.

"حسین پیرموذن" از این همایش به عنوان فرصتی مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان و معرفی توانمندی‌های اردبیل در بخش گردشگری سلامت، یاد کرد و ابراز داشت: تنها شهرهای اردبیل و سرعین درگیر این رویداد نیستند بلکه تلاش می‌کنیم تا همه نقاط استان را با جذابیت‌های گردشگری و تنوع توریست‌پذیری که دارند به میهمانان داخلی و خارجی معرفی کنیم.

"پیرموذن" با اشاره به تدارک تمهیدات لازم در قالب شورای تامین استان و شهرستان برای تامین امنیت، پذیرایی و حضور همراه با آرامش میهمانان، گفت: از ساعت 10 صبح امروز پذیرای میهمانان در فرودگاه اردبیل بوده‌ایم و برای اسکان نیز با رزرو تعدادی از هتل‌ها در سرعین و اردبیل، مشکل خاصی نداریم.

رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل در ادامه گفت: قرار است وزرای بهداشت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در آئین افتتاحیه این همایش حضور داشته باشند. اکثر برنامه‌های این رویداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل و دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود و پس از افتتاح و در قالب پنل‌های تخصصی از 30 سخنران و استاد دانشگاه خارجی از کشورهای آلمان، یونان، هندوستان و مالزی، بهره خواهیم برد.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جذب سرمایه‌گذاران طی سه روز برگزاری این رویداد از دستگاه‌های مختلف استان اردبیل درخواست کرد تا با تلاش و جدیت، نسبت به تهیه و معرفی بسته‌های توانمندی‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی استان، اقدام کنند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل در خصوص برگزاری نمایشگاه نیز گفت: به منظور نمایش توانمندی‌ها بیش از 40 غرفه برای کشورهای مختلف در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه غرفه‌های رایگانی نیز به پارک علم و فناوری، علوم پزشکی و دستگاه قضایی استان، اختصاص داده شده است تا زمینه‌های جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از آنها را در قالب بسته‌ها و طرح‌های پیشنهادی خود ارائه دهند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص اطلاع‌رسانی و تبلیغ این رویداد، تصریح کرد: با تاکید استاندار از مسیر فرودگاه تا داخل شهر، بیلبوردها و استندهایی به این منظور اختصاص داده شده است تا زمینه اطلاع‌رسانی از طریق فضای شهری در کنار تلاش رسانه‌ها و صدا و سیما به انجام برسد.

"پیرموذن" افزود: در لابی هتل‌ها برای سفرا، وزرا و میهمانان خارجی، شرایطی را برای معرفی توانمندی‌های استان برای جذب سرمایه‌گذاران تدارک دیده‌ایم که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم، زمینه مطلوب برای این سرمایه‌گذاری فراهم آید.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...