صفحه اصلی / اخبار خارجی / حرکت رو به جلو گروه هتل‌های Hyatt در آفریقا و خاورمیانه؛ افتتاح هتل Hyatt Regency Al Kout در کشور کویت
حرکت رو به جلو گروه هتل‌های Hyatt در آفریقا و خاورمیانه؛ افتتاح هتل Hyatt Regency Al Kout در کشور کویت - تصویر 1

حرکت رو به جلو گروه هتل‌های Hyatt در آفریقا و خاورمیانه؛ افتتاح هتل Hyatt Regency Al Kout در کشور کویت

ایجاد شده: 27/بهمن/1397       آخرین ویرایش: 30/بهمن/1397

به گزارش سرویس اخبار خارجی هتل‌نیوز، گروه هتلداری بین‌المللی Hyatt همچنان در حال ادامه حرکت بزرگ خود در قاره آفریقا و خاورمیانه است تا جایی که قصد دارد با برند Hyatt Regency به کشور کویت باز گردد و هتل Hyatt Regency Al Kout را افتتاح کند.

هتل Hyatt Regency Al Kout کویت که بر پایه هدف راحتی میهمانان به وجود آمده، دارای 200 اتاق شامل 53 سوئیت جونیور، 67 سوئیت مجلل و 14 سوئیت برای اقامت‌های بلند مدت است. همچنین 2400 متر مربع فضای جلسات و کنفرانس برای برگزاری رویدادهای مختلف نیز در این هتل در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این هتل، باشگاه ورزشی با نام Club Olympus است که در پشت بام واقع شده و نمایی پانوراما از دریا و شهر را ارائه می‌دهد.

هتل Hyatt Regency Al Kout در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی و مرز کشور عربستان سعودی واقع شده است. از سوی دیگر برخی مراکز دیدنی کشور کویت نیز در حوالی این هتل قرار دارند که از این میان می‌توان به فروشگاه Al Kout، بازار Souq Al Kout، مرکز Al Kout Marina، اسکله ماهیگیری Al Kout و غار Al Kout اشاره کرد.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...