صفحه اصلی / اخبار داخلی / حراج تور ایران در نوروز + جزئیات طرح

حراج تور ایران در نوروز + جزئیات طرح

ایجاد شده: 9/اسفند/1396       آخرین ویرایش: 9/اسفند/1396

همزمان با شصتمین سالگرد تاسیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، عصر امروز نشستی با محوریت طرح ارائه شده توسط مهندس “محمد محب‌خدایی” معاون گردشگری کشور با عنوان “حراج تور ایران” و با حضور اعضای کمیته بانوان انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در محل سالن خلیج فارس معاونت گردشگری، برگزار شد.

به گزارش هتل‌نیوز، طرح پروژه تور ارزان ایران با هدف پر کردن ظرفیت‌های خالی پرواز و هتل‌های شهرهای تهران، همدان و تبریز در بازه زمانی 25 اسفند تا 14 فروردین در قالب تورهای هفت و هشت روزه از کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان طراحی گردیده و قرار است با نظارت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با تعامل شرکت هواپیمایی ماهان و چند شرکت داخلی و خارجی، برگزار شود.

“رحمت‌الله رفیعی” رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در خصوص اجرای این طرح، گفت: بر اساس تعامل‌های صورت گرفته با هتل‌های شهرهای تهران، تبریز و همدان، قرار است با کاهش 70 درصدی قیمت‌ها در ایام نوروز، هزینه سفر به ایران کاهش یابد.

رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در ادامه اظهارات خود از تعامل شرکت قطارهای رجا در این پروژه خبر داد و اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری تور ارزان به ایران از جمله کاهش هزینه پرواز، تخفیف 70 درصدی هتل‌ها، ورودی رایگان اماکن دیدنی و هماهنگی با شرکت رجا به عمل آمده است که نتیجه این تعاملات به اعلام نرخ تور ارزان ایران در ایام نوروز با حدود قیمت 460 دلار، منتهی شده است.

“حرمت‌الله رفیعی” در پایان از تمامی فعالان گردشگری ایران دعوت نمود تابا مشارکت در اجرای این طرح از روند کاهشی ورود گردشگران به ایران، جلوگیری کنند.

اعضای کمیته بانوان حاضر در این نشست نیز اعلام داشتند: با توجه به این مهم که کشور ترکیه به عنوان بزرگترین کشور هدف در این پروژه نیازی به اخذ ویزا ندارد، می‌توان امیدوار بود به رغم زمان بسیار کم جهت انجام تبلیغات، این پروژه منوط به رایزنی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در کنار شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی با اتحادیه‌ها و سازمان‌های گردشگری با نرخ وسوسه‌انگیز 460 دلاری، گردشگران بسیاری را روانه ایران کند.

بر اساس تصمیم‌گیری حاضرین در این نشست، جزئیات اجرای این طرح طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.


برچسب‌ها:   
جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...