صفحه اصلی / اخبار داخلی / حال خوب هتل‌های مشهد / ضریب اشغال 100 درصدی هتل‌ها طی چند روز آینده
حال خوب هتل‌های مشهد / ضریب اشغال 100 درصدی هتل‌ها طی چند روز آینده - تصویر 1

حال خوب هتل‌های مشهد / ضریب اشغال 100 درصدی هتل‌ها طی چند روز آینده

ایجاد شده: 15/آبان/1397       آخرین ویرایش: 15/آبان/1397

به گزارش هتل‌نیوز، رئیس اتحادیه هتلداران استان خراسان رضوی با اشاره به ضریب اشغال هتل‌های مشهد در ایام پایانی ماه صفر، اظهار داشت: در چند روز آینده اشغال هتل‌ها در مشهد مقدس به 100 درصد می‌رسد و برآورد ما این است که از امشب نیز هتل‌های ما بالای 90 درصد اشغال شوند.

"محمد قانعی" ضمن اعلام این خبر، ابراز داشت: در این ایام شمار زائران از کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان، بحرین، امارات، عمان، کویت، عراق و ترکیه افزایش یافته است و میزان میهمانان خارجی نسبت به سال قبل دو برابر شده است.

"قانعی" همچنین گفت: در حال حاضر چیزی حدود 25 تا 30 درصد از ظرفیت هتل‌های مشهد در اختیار گردشگران و زائران خارجی قرار دارد که البته این شرایط با ثبات نیست و ممکن است در ماه‌های آینده تغییر کند.

عضو هیات‌مدیره جامعه هتلداران ایران در خصوص افزایش نرخ هتل‌ها و واحدهای اقامتی نیز گفت: هتل‌های مشهد با وجود افزایش هزینه اما نرخ را نسبت به سال گذشته تغییر ندادند ولیکن ممکن است برخی تخفیف‌ها را برداشته باشند و این گمان رفته است که هتل‌ها گران‌فروشی می‌کنند.

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود به فعالیت خانه‌مسافرها اشاره کرد و گفت: شهری مانند مشهد با کمبود اقامتگاه رسمی مواجه نیست و ما همیشه نسبت به فعالیت خانه‌های مسافر و دیگر مراکز اقامتی غیرمجاز، معترض بوده‌ایم.


جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 1 جایگاه تبلیغات گروه جامع و تخصصی هتل نیوز 2


کمی منتظر بمانید...